Innehållet i paketet!

Ni är alldeles för grymma på att gissa, närmast var Angelica som gissade på varor till bakning och längst ifrån måste nog vara en skojare (knäppis ♥) som gissade på en get ;) meeeen i paketet finns det något jag trånat efter länge, en stavmixer och en mini-matberedare! Den är ungefär hälften så stor som en vanlig matberedare vilket kommer göra den perfekt för att göra massa saker i som man inte vill ha så mycket av :) och den rymmer ju trots allt ganska mycket.

När jag valde mellan en stor eller liten matberedare tänkte jag praktiskt, jag har inga problem med att göra degar eller pajskal för hand. Med stavmixerna kan man enkelt puréa soppor och så vidare. Den lilla minihackaren passar bättre när man ska göra saker i liten skala, när man ex. gör nötsmör eller liknande blir ju en stor väldigt olämplig eftersom att man då måste pilla ner allt från kanterna hela tiden.

Nu ska denna goding testas och först ut blir: MANGOGLASS :D

Kommentarer:

1 Jossan:

Nej vad roligt! :) Den kommer du få stor användning av :)
SV: Jag har ätit renskav superofta nu på slutet, är något höstigt, vintrigt över det tror jag :)
Åh, jag ska kolla direkt vad det var!:)

Svar: det tror jag också :D glassen blev supergod!
Julia T

2 Frida ♦:

Åh vad kul! :D Hoppas glassen blir god! :)
Sv: haha eller hur!

Svar: det blev den :D :D
Julia T

3 ANGELICA - hälsosamt mål:

Åh var det jag angelica som gissade rätt? ;)

Svar: ja :D funkar inte länken för dig? :)
Julia T

4 L i N n:

åh va kul :D :D hoppas du kan göra mycket kul!

Svar: ja :D
Julia T

5 Karin:

Det vill jag gärna ha recept på sen! :)

Svar: Absolut :) kan lägga upp receptet imorgon, så enkelt!
Julia T

6 Madeleine:

fy va kul :D

Svar: ja :D
Julia T

7 Anna:

spännande :D

Svar: eller hur :D
Julia T

8 Amanda [SPONTAN]:

Härligt! :)

Svar: såå nöjd ;)
Julia T

9 Hanne:

Jag har också en likanande sån jag tror du kommer bli jättenöjd :D

Svar: härligt, är redan nöjd :D
Julia T

10 Saras Träningsblogg:

Åh sån är ju toppen! :-)

Svar: ja visst är den :) riktigt nöjd!
Julia T

11 Joanna D. Hansson:

Hade också behövt en sån..

Svar: köp köp :D
Julia T

12 Elena :

Åh!! :)

Svar: SÅ nöjd :D
Julia T

13 Esmeralda:

Nice! jag ska också köpa mig en matberedare :)

Svar: det gör du rätt i :D
Julia T

14 Anonym:

kul :D

Svar: ja :D
Julia T

15 Erica:

Haha, en get! Rolig gissning! :-D

Svar: haha verkligen ;)
Julia T

16 Milina Salihodzic:

åh nice :)

Svar: verkligen :D
Julia T

17 G I N A ~:

Åh vad gott ^_^

Svar: ja :D
Julia T

18 fight4fit:

Ett måste i köket, min går varmt här hemma :)

Svar: ja eller hur! hur har jag klarat mig? ;)
Julia T

19 Anonym:

kul :D

Svar: verkligen :D
Julia T

20 Jenna:

kommer du få bra användning för:D

Svar: ja :D
Julia T

21 Klara:

Åh vad kul med en ny mixer! Skulle behövas här också...! Ts

Svar: ja eller hur :D så värt!
Julia T

22 Klara:

Sv: Ja det är det vekrligen!! Mangoglass låter ju super :D

Svar: eller hur :D
Julia T

23 frukallgren.blogg.se:

beställde också hem en sådan nyligen! Har dock inte hunnit prova den ännu men den ser lovande ut :D Fyndade för ett riktigt bra pris dessutom!

Svar: åh! den är superbra :D du kommer inte bli besviken, nej blev förvånad över priset :) använder den nästan varje dag :)
Julia T

Kommentera här: