Min fångst från mässan

Tänkte att jag skulle göra ett inlägg om olika produkter som jag köpte/fick under mässan nu i helgen.
Riktigt nöjd och jag kan knappt vänta på att få testa alla!!

1. Frystorkade jordgubbar - helt naturella och perfekta som snack, i müslin eller bakverk.
2. Choco chili - ett helt fantastiskt kryddte från yogi tea, underbart kalla kvällar.
3. Handkräm från ecocert - en gåva som jag tänker ge vidare, eftersom att mina händer aldrig blir torra.
4. Smakprover på teer.

Två typer av nötsmör, cashew och pecan! hur gott låter inte det? kan knappt vänta på att smaka dessa.

Olika typer av barer, de fyra i mitten var gåvor jag fick under mässan och resten köpte jag själv. Fick så sjukt många provsmak under mässan av alla möjliga sorter! Nu vet jag att jag föredrar helt naturliga rawfoodbarer, tyvärr questbars och andra sorter sötade med sukralos och steviaglukosider är helt enkelt inte min grej. Naturliga, sötade med ex. dadlar och sånnan som det känns att man kan göra själv får tummen upp av mig! Tänkte köra ett helt inlägg om sötningsmedel.

Två gåvor som jag är lite skeptiska till. Det första är ett proteinpulver från holistic som jag inte vet något om ännu, ska läsa på lite mer. Det andra är trendiga shirataki nudlar, jag förstår inte riktigt grejen med dem.. de innehåller ingenting och ger ingen energi, varför äta något som varken smakar eller tillför något? hum...

någon som testat dessa två produkter?

Klart att min sockerintolleranta sambo som fick stanna hemma under helgen ska ha lite fin choklad! Köpte jag från pralinbutiken och den smakade himelskt! Kan inte förstå varför man äter annan choklad?? Det bästa av allt var nog att de hade gratis provsmak på HELA deras sortiment, vart tror ni jag hängde? ;)

Gratistidningar och broschyrer över grymma gymartikelar från nordic gym. Spanade in deras träningsmodul och redskap samt maskiner, modulen var såå häftig! Den skulle jag gärna kunna tänka mig att träna i om jag säger så :)

Kommentarer:

1 Erika Lauri:

Å vad mycket spännande, längtar tills jag ska på fitnessfestivalen och PT-dagarna och också får frossa bland montrarna med allt gott och roligt :)

Svar: åhh det förstår jag :D skulle gärna åka på fler mässor! så kul :)
Julia T

2 Hanne:

Ser ut att vara superhärliga produkter :D

Svar: ja verkligen :D
Julia T

3 ♫♪ sandra - en musikblogg:

nice!

Svar: ja verkligen :D
Julia T

4 Crazylicious:

Åh, massa gott och bra att ha! :D hihi!

Svar: eller hur :D mumma!
Julia T

5 Sandy Bergström:

Åh, nästa år ska jag också ta med mig tjejerna till en weekend över hälsomässan! Gud så trevligt!!! :)

Svar: Ja det tycker jag verkligen att du ska, det var superkul :)
Julia T

6 Amanda [SPONTAN]:

Härligt med lite nya grejer :)

Svar: Ja verkligen ska bli kul att testa allt :D
Julia T

7 Lisa Radojewska:

Åh åh åh så mycket najs saker! Provat något än? :D
Vill oxå ha "freez dryes strawberries" :(
sv; Tack snälla du!
Kram

Svar: ja verkligen :D jag har testat några jordgubbar och en bounce boll som inte var med på bilden! än så länge är jag väldigt nöjd :D jordgubbarna gick att beställa på nätet också om du vill ha länken, de var asgoda! :) kram
Julia T

8 olivia magnusson - drömmen mot att bli fotograf:

Härliga inköp :D

sv: åh tack!!
Tyvärr inte, Sthlm är ganska långt bort..
kramis♥

Svar: Ja det var det verkligen, såååå nöjd :D åh va synd! kram
Julia T

9 Sara Ekman:

så mycket gott och bra :)

Svar: eller hur :D can't wait to äta allt :D
Julia T

10 Hanna Karlsson:

Åh vad mycket gott!

Svar: eller hur :D mums!
Julia T

11 Louise:

Vad mycket kul du kom hem med!

Svar: ja verkligen, supernöjd :)
Julia T

12 Anna:

Åhh avis!! :)

Svar: hihi det borde du vara vännen ;) hehe
Julia T

13 Anna:

Åhh avis!! :)

Svar: hihi det borde du vara vännen ;) hehe
Julia T

14 Milina Salihodzic:

Nice! :D

Svar: ja såå nöjd :D
Julia T

15 Hanna:

Nu blir jag väldigt sugen på mässa jag med :) var den bra? tips till nästa år?

Svar: det förstår jag :) den var toppen! skulle verkligen tipsa om att åka nästa år, tyckte att en dag räckte :)
Julia T

16 Jossan:

Vad kul! :) frystorkade jordgubbar är gott! Även hallon som är frystorkade är goda :) Synd att man inte kan göra sånt själv :P Nötsmören hade jag gärna testat! :)
Jag äter sånna där nudlar lite nu och då. Jag använder dem som utfyllnad tillsammans med ex vanlig pasta. Kokar man dom i buljong eller steker dem tillsammans med wok eller har dem i sås/grytor funkar det faktiskt riktigt bra :)
SV: Åh vad kul!! :) Hoppas du inte tycker bollarna är äckliga! ;)
Kul, ser som sagt fram emot inlägget :) Nja, inte så mycket. Jag drack mer celsius förut än vad jag gör nu. Ibland kan jag dock behöva den där kicken till träning men jag funderar på om jag ska skaffa mig en riktig pwo istället :)
Tack! :D Jag hoppas jag får det :)

Svar: Ja visst är det gott :D mums! hallon har jag aldrig smakat frystorkade faktiskt men det kan jag tänka mig :)) jag har torkat i ugnen några gånger, blir ju inte samma sak och tar forever lång tid men det blir gott! Jaha bra tips där med nudlarna, blev mest fundersam på varför man vill äta något som inte är något om du förstår vad jag menar ;) hehe kommer med update om bollarna senare ;)
Julia T

17 Evelina:

Choco chilli är jättegott :D

Svar: ja visst är den :D
Julia T

18 Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Vet du vart man kan köpa de frystorkad jordgubbarna?

Svar: yes, de finns att köpa på bodystore :)
Julia T

19 Lisa:

Åh vilken härlig "fångst" du fick med dig hem från mässan! :-D

Sv: ja crossfit är både grymt bra träning och grymt skoj :-)

Svar: ja verkligen sååå nöjd ;D
Julia T

20 Daniella 🌙:

De jordgubbarna är det bästa jag någonsin ätit.

Svar: ja visst är de goda :D
Julia T

21 Karin:

Så mkt smaskigt! Saknar goda bars här i Kina:)

Svar: det förstår jag :)
Julia T

22 Sanna Johansson Bizzozero:

Ser gott ut!!

Svar: ja :D
Julia T

23 Malin:

vart kan man hitta de frystorkade jordgubbarna? lät spännande :) nötkrämerna lät ännu mer intressant ;) mumsigt! äpple går alltid hem :) som du säger, lite tråkigt.. men ändå går det alltid hem :D

Svar: Jordgubbarna finns att köpa på bodystore :) supergoda!
Julia T

24 Anonym:

Vilka roliga produkter!

Svar: verkligen :D
Julia T

25 Erika:

Blev så nyfiken på de frystorkade jordgubbarna. Är dom sura i smaken eller fungerar dom som snacks? Ha en din dag

Svar: De är väldigt söta faktiskt :) man kan absolut äta dem som de är!
Julia T

26 Amanda Persson:

chokladen såg super god ut :D

Svar: det var den :)
Julia T

27 LIENE:

Spännande att testa nya saker :)

Svar: ja verkligen :)
Julia T

28 Tess:

frysta jordgubbar :D :D :D

Svar: ja :D:D
Julia T

29 Tess:

frysta jordgubbar :D :D :D

Svar: ja :D:D
Julia T

Kommentera här: