Det här är jag!

Det har gått lite mer än två veckor sedan jag startade denna blogg och jag känner mig mer motiverad än någonsin tack vare era fina kommentarer och pepp. Nu känner jag att det är dags för mig att presentera mig lite närmare, så let's go :D

Julia heter jag, en 22årig tjej från värmland som bor i Linköpings mysigaste 2,5a tillsammans med min pojkvän. Jag studerar till civilekonom och brinner för att träna, experimentera i köket, resa, upptäcka och hänga med mina fina vänner. Min träningsgrund ligger i simning, en sport som jag höll på med tills jag slutade gymnasiet 2010. Simningen lärde mig att man måste slita för det man vill ha, med andra ord 14-18 timmars simning/gym i veckan, samt tävlingar och läger var och varannan helg. Men vilken grym sport det är, gemenskapen i vår grupp var helt underbar och tillsammans har vi upplevt läger på alla möjliga platser i världen. Tills jag slutade högstadiet dansade jag även street- och break dance i flera år innan jag valde att "satsa" bara på simningen.

Idag älskar jag fortfarande allt som har med hälsa att göra och det är därför jag är här, för att motivera mig själv men samtidigt dela med mig av och samtidigt fånga upp nya tips och tricks. Just nu tränar jag väldigt mångsidigt, men det viktigaste av allt det ska vara roligt därför kör jag mycket bodyjam och löpning vilket ger grym konditionsträning. Detta blandar jag upp med olika typer av corepass och styrkeövningar i gymmet. Samtidigt försöker jag även övertyga mitt gym om att TRX och crossfit är extremt bra pass (saknar dessa pass supermycket), vi får se hur det går med det ;)

Nu har jag berättat lite om mig, annars är det bara ni frågar om ni undrar något, kramisar!

Jag i mitt esse, mysmästaren, livsnjutaren och träningsfreaket njutandes på en ö i medelhavet! That's me!

Kommentarer:

1 hanne:

Va roligt med ett lite mer personligt inlägg! din blogg är fin!

Svar: Åh, tack va glad jag blir :D
Julia T

Kommentera här: