Dålig uppdatering men destomer familjemys!

Det har varit lite dålig uppdatering under helgens gång, men ibland måste annat prioriteras. I fredags hade jag och min sambo en riktig mysdag och på kvällen lagade vi egna club toasts, kollade film och hade det hur mysigt som helst. Igår (lördag) hade jag min familj på besök hela dagen, åt på restaurang, fikade och hade det supertrevlig. Idag har min svärfamilj varit här hela dagen och vi har gått en runda på ikea, käkat pizza hut och myst hemma hos oss. Vågar utlovar ett stort inlägg med massor av bilder ifrån helgen senare ikväll eller imorgon :)

Nu väntar te-drickande hemma hos min fina vän för att avsluta en alldeles perfekt helg!
Vad ni gjort någonting roligt i helgen?

 

Kommentarer:

1 Jossan:

Myshelg!Den bästa helgen tycker jag :) Lät väldigt trevlig och välfötjänt! Passa på att umgås så mycket som möjligt innan du reser iväg!
SV: Ja spinningpasset igår gick bra! Det var tungt och instruktören hade gjort om hela passet totalt men jag gillade upplägget :)

Svar: Ja verkligen! man får passa på när man kan och har möjligheten :) familjen är så otroligt viktig för mig så det var en riktig guldhelg!
Take the time

2 Clara:

SÅ mysigt!
sv: ja det är verkligen så gott!!
Ha en bra kväll, kram ♥

Svar: Det var det verkligen, så mysigt att umgås med familjen lite extra sådär :) ha det bra du också! KRAM
Take the time

3 Fredrica Inspo:

Hej! Jättefin blogg du har! Om du gillar lite annorlunda stil som jag, tycker jag att du borde kolla in min blogg, är det något jag borde fortsätta med? Jättetacksam för svar :D

Svar: Tack så jättemycket :) jag ska allt ta mig en titt!
Take the time

4 Sofia:

Det låter som en toppenhelg! :)

Svar: Det var det verkligen :) älskar att hänga med familjen, det är guld :)
Take the time

5 Eleonor:

Helgen kan man ju faktiskt spendera på annat än att sitta framför en dator och blogga :) Så det har du gjort helt rätt i!

Svar: Äggvita på dunk fungerar precis som vanliga äggvitor som man knäcker och separerar från äggulan, bara det att man slipper separera. Bara att hälla upp i mått och i smeten eller dylikt :) Asbra!

Svar: Det håller jag helt med dig på :) åh, va smart med äggvitan på dunk! har sett den flera gånger i affären man aldrig fått tummen ur att våga testa :)
Take the time

6 Hanna:

ja det är så underbart :D älskar att handla mat!

Svar: Ja, visst är det kul! haha :))
Take the time

7 Amanda [SPONTAN]:

Lät som en härlig helg :)

Svar: den har varit hur bra som helst :) så mysigt att få umgås med familjen!
Take the time

8 Hanna:

Låter som en riktigt mysig helg! Vad är club toasts för något? :)
Sv: Det var riktigt mysigt! Bra gissning, men det var inte riktigt tacos utan fajitas :)

Svar: Ja det var verkligen hur mysigt som helst :) bästa helgen på länge! Club toast är en typ av macka eller hur jag ska förklara det, med sallad kyckling bacon majonäs osv :)
Take the time

9 Hanna:

Sv: Du får fortsätta öva helt enkelt :) Jaha det låter som club sandwich! :)

Svar: Ja men precis :D det är ju det jag menade x) haha vet inte varför jag skrev toast??
Take the time

10 Sara :

Super fin blogg!! :) kolla gärna in min om du hinner, ska senare i veckan starta veckans blogg om du är intresserad? <3

Svar: Tack så jättemycket! :) jag ska ta mig en titt!
Take the time

11 Jossan:

SV: Ja jag är jättenöjd över mitt skoköp! :) Även fast jag inte satsar på tyngdlyftning så känns de som en bra investering. I ex knäböj blev känslan enormt mycket bättre :)

Det förstår jag. jag hoppas ni hinner få fler sådana helger innan du åker :)

Svar: Åh, det förstår jag :) skönt att du gillade dem! Jag är nog inte riktigt i det behovet ännu :) men jag förstår att de är jättebra! Ja, det hoppas jag också :) men det ska jag nog hinna med!
Take the time

Kommentera här: