Hemmamys och ny hårfärg!

Igår blev det inte heller någon träning, det är helt enkelt svårt att hinna med allt man vill men IDAG väntar träning minsann och det ska bli ofantligt härligt (och förhoppningsvis jäkligt jobbigt). Mage/rygg + lite rumpa står på schemat!

Igår var jag hos min sambos brors tjej och färgade håret + toppade lite. Blev fantastiskt nöjd och känner nu att det var helt rätt beslut att gå ifrån det riktigt blonda till en mer sandfärgad nyans, SÅ NÖJD! Efter det myste jag hemma hos mormor och morfar en stund innan det var dags att åka iväg för att titta på OS-invigningen!

Jag har fått lite kommentarer på att jag nästan aldrig publicerar någon bild på mig själv och det har jag hitthills inte gjort för att jag inte varit så jättepersonlig i min blogg. Ville bara skriva om träning och kost i denna blogg, men nu har det smugit sig in lite mer personliga avsnitt, vi får se hur det utvecklar sig. Jag tycker ju själv att det är roligast att läsa träningsbloggar som har en personlig touch. Vi får se, en lite suddig bild på mig i in nya hårfärg får duga sålänge.

Vad tycker ni? ska jag lägga in lite mer personligt i bloggen? pass, träningsbilder osv?
Ha en riktigt fin helg! Kram


Kommentarer:

1 Hanne:

Alltid kul med bilder :D

Svar: Kul att du tycker det :)
Take the time

2 Anonym:

håret blev ju superbra btw :D

Svar: Stort tack :D
Take the time

3 Jen:

SV: Hahha, ja, men man har ju inget val liksom, hinner inte tvätta i veckorna nu längre, så det blir en hel dag med tvätt idag! Vilken lyx du har att din sambo sköter det ;)

I know! Det e lite synd, men alla de bounce-bollarna innehåller inte sesamfrön och som du sa, de e sp enkla o göra själva, + att det ju finns massor av andra slags sorter att välja mellan! =)

Jag lägger typ aldrig ut bilder på mig själv i bloggen!! :P
Håret blev jättefint! Ser helt naturligt ut, den färgen! =)

Svar: Ja han är allt bra att ha :) ja men testa att göra dem själv blir säkert toppen :D
Tack så mycket blev riktigt nöjd:)
Take the time

4 sannas rum - DESIGNUTLOTTNING I BLOGGEN:

Ja gärna mer personligt och gärna träningsbilder, hihi :D

Svar: Va roligt att du tycker det :) jag ska nog göra så! :) tack!
Take the time

5 Clara:

sv: ja verkligen! Älskar att åka skidor! Åh okej, tack för svaret!

Ha en bra dag, kram!♥

Svar: tack detsamma :) kramis!
Take the time

6 Liiiiisa:

Mer personligt helt klart :D

Svar: Va roligt :)
Take the time

7 Eleonor:

Snygg hårfärg!! Jag skulle vilja ha ljusare hår men är rädd för att bleka det, jag har gjort det en gång i tiden men då blev det verkligen som gummi. Nu färgar jag det bara i mörkare nyanser.

Klart att du kan vara lite personlig om du vill, men inte FÖR personlig. Bilder är alltid roligt! Var köper man Bounce-bollar förresten? Finns de i Sverige?

Svar: Tack så jättemycket fina du :) ja, alltså jag har alltid haft ljusare hår men en frisör brände sönder det i sommras och sedan dess har jag inte vågat göra något med håret.. men nu gjorde jag det lite brunare nyans men fortfarande ganska ljust så jag är toppen nöjd :D
och jag håller HELT med dig :) man kan vara personlig och man kan vara privat :) jag tänker mer att jag kanske ibland kommer lägga in lite glimtar av min varda också, lite oundvikligt nu när jag ska flytta till frankfurt :)

Bounce-bollarna brukar finnas på typ gym, vissa hälsofik, på blueberry osv.. finns även på nätet :) tror typ bodystore säljer dem :)
Take the time

8 Hanne:

Alltid kul med lite bilder och så man får veta lite mer om den man läser :) men man behöver ju inte lägga ut sina innersta hemlisar :b men tror du mer menade något utanför träningen ibland och mer bilder på dig va? Isf kör!!

Svar: Nej men precis :) jag håller helt med dig! Jag kommer nog ALDRIG vara en "dagens outfit" blogg ;) men lite mer glimtar av vardagen kanske kommer vi får se :)
Take the time

9 Julia:

1. Vilken pangbrud
2. YES BOX mer bilder skadar ALDRIG
3. och jaa, träningbilder hmm, mer bilder hmm, Love it hihi!
4. ääh hur du än gör så kommer jag fortsätta läsa. Kramar och trevlig lördagkväll ;-)
SV:Men ååh tack! Värmer!
Hmm, då är marklyft något du ska börja med.. Väärldens bästa övning kan jag looova ;-)

Hihi, ååh noooo, bra du skriver ett "bra inlägg" hihi.. Julia mot Julia ;-) Ne men smaken är som baken eller hur hihi

Laktos är farligt..! Rena rama LIVSFARAN skulle jag säga.. Drömmer juh mardrömmar om de tom.. hihi, ne men jag blir riktigt dålig :-/

Svar: Tackar tackar härliga du! :) ska tänka på dina bästiga råd! kommer nog komma lite mer bilder nu när jag flyttar till Frankfurt (aaaah nervööös) och kanske lite mer vardagsglimtar men endå så hålla mig till ämnet! är nog ingen "mina inre hemlisar på nätet tjej" faktiskt ;) Känns bra att du kommer stanna på minblogg iaf och jag säger detsamma till dig :D
Ja, har kört mycket teknik ett tag nu för vill fasligt gärna komma igång med styrketräningen igen, blivit mycket stärka upp nu ett tag men nu ska jagköra mer och mer! Marklyft är ju en gammal favorit! :)

hehe, ja men precis man kan inte tycka lika om allt ;) och det finns ju definitivt saker jag hellre äter en än bounce boll ;)
Take the time

10 Iza:

Personligt är vad som gör det, i min åsikt ja det borde du absolut! :+) Du borde lägga upp mer bilder på dig också tycker jag, du är fin

Svar: Åh, va roligt att du tycker det :) jag ska försöka lägga upp lite mer bilder på mig själv :) vet inte varför jag aldrig gör det, har bara blivit så :P haha Tack så jättemycket söta du! :)
Take the time

Kommentera här: