Tåg bounce tåg

Sitter på tåget och är på väg hem till min familj för några dagar familjemys, träffa kompisar och fixa det sista innan tyskland. Det ska bli roligt att få umgås lite med alla och imorgon ska jag även färga håret, hejdå min fina utväxt.

Om det är något jag inte gillar är det att åka tåg det är bara så sjukt långtråkigt. Idag har jag dock en bounce ball, musik i lurarna och en bra bok att ägna mig åt så det känns okej. Dessutom är jag så FRUKTANSVÄRT träningssugen. Det lär dock inte bli någon träning idag, *snyft*, men förhoppningsvis blir det en tripp till favoritgymmet imorgon. Yippiie!

Gillar ni bounce bollar? Vilken är eran favoritsmak?


Kommentarer:

1 FlizanLizan:

sv: det e mitt favorit pass hehe :)

2 anna:

Så goda :) var det protein i den där?

Svar: Ja verkligen :) jag är inte säker på vad du menar men ja mellan 3-9gram :) beroende på vilken smak!
Take the time

3 Clara:

sv: ja det är så fint också! :)

Vad är det där för bollar? Vad kan man köpa sådana? Såg himla goda ut! Ha en bra kväll, kramis! ♥

Svar: Det är goda bollar som passar bra som fika eller mellis, innehåller mycket nötter och protein osv :) riktigt goda! De brukar finnas på blueberry, träningsbuktiker, nätet, gym osv :) kramis!
Take the time

4 Christina:

Hoppas du får det trevligt med familjen och roligt i Tyskland :)

Svar: Ja det hoppas jag också :) tack!
Take the time

5 Alina:

gottt!

Svar: ja :D
Take the time

6 Jossan:

har aldrig smakat någon av dem faktiskt!
SV: Ja, det brukar nog jag också göra faktiskt. Bara en helt kall sallad brukar inte locka lika mycket :)
Ja och annars får du ta dig tid! :) kan vara värt det tror jag :) om inte annat kan du ju alltid ta promenader för att uppleva staden :)

Svar: åh, testa testa testa om du får tillfälle! :)
Take the time

7 hanna:

åh jag måste testa det där !:D

Svar: åh, det tycker jag :D så mums!
Take the time

8 Lotta:

Sv: Jaha, gud vad roligt! Vilka universitet har du sökt till, vilka länder? :)

och jag läser andra året på vanliga civilekonom programmet =)

Svar: Ja, verkligen! :) jag åker faktiskt redan om två veckor till frankfurt am main :) ska bli grymt roligt! Jaha, där ser man världen är liten :) ska du söka utomlands något?
Take the time

9 Sofia:

Jag gillar att åka tåg. ;) Man kan liksom inte göra så mycket mer än att bara sitta där, så man har massa tid att bara vara. :)

Svar: Jo, till viss del är det mysigt när man väl sitter där på tåget :) men jag brukar alltid får göra 1-2 byten och det gillar jag inte ;)
Take the time

10 Julia:

Hihi, kul, jag skrev igår ett inlägg om dom där hihi! ;-D Hmm, jag slängde allihopa, inge hit och laktos i dom rackarna.. ;-D Då är jag körd hihi

SV:HAHAHAA, eller inte, hade gjort mkt för att det skulle varit 10 plus grader ute och skinande sol! MINST 10 grader dvs ;-)

Svar: Ja, jag såg ju det :D blev lite upprörd eftersom jag gillar dem så mycket ;) haha, nej då men jag känner faktiskt inte av laktosen i dessa! men jag är nog inte så jättekänslig mot laktos för jag klarar av lättkvargen ganska bra dessutom :) men rent typ glass, mjölk, fil.. naaah not so much ;)
sv, hahahhaha håller helt med!
Take the time

11 sannas rum - DESIGNUTLOTTNING I BLOGGEN:

Har inte provat ännu, men skulle gärna vilja :)

Svar: Testa testa testa :D mums!
Take the time

12 Jen:

Den där på bilden e ju må¨ngas favorit. Jag har inte smakat den men två andra (minns dock inte vilka, det va länge sen) men nu har jag börjat jobba på Blueberry precis och vi säljer ju dom så det kankske blir o testa alla nu, hehe ;) Eller, tyvärr kan jag inte det då jag inte tål sesamfrön och det är dte i vissa av dom bollarna tyvärr :(

Svar: Ja, den är mumsig tyker jag faktiskt :) åh va tråkigt med sesamfröna! men dessa tror jag man skulle kunna enkelt göra själv utam sesamfrön :)
Take the time

13 Elin- En träningsblogg:

Fick till ett riktig bra pass, skönt såhär dagen innan vilodag :) På lördag är det tänkt att jag ska testa på crossfit, ska bli så roligt! :D

Svar: Åh va härligt att höra, det är ju vad man vill dagen innan vilodag :) kul!! du får berätta vad du tyckte om crossfiten sen, så kul tycker jag! :)
Take the time

14 fight4fit:

Jag tycker tåg är rätt så mysigt! Och bounce-bollarna är ju supergoda allihopa :)

Svar: Jo, rätt så mysigt är det allt :) men jag brukar få 1-2 byten och det gillar jag inte nu när det är så kallt ute :) JA visst är de?
Take the time

15 Emma:

Har aldrig smakat. Har nog aldrig ens sett de där :)
Var bor din familj? Mysigt att träffas!

När är det du flyttar till Tyskland?

Sv. Superhärligt! :)
Magen är bättre, men tyvärr inte helt bra. Den strular oftast på kvällarna och är svullen, lite ond och (ursäkta, gasig). Men jag ska ge det några veckor, så hoppas jag att det ska bli bättre. Och att jag ska kunna gå tillbaka till mjölkprodukterna. Tack för att du frågar :)

Ha en fin fredag!
Kram

Svar: Jag tycker att de är goda och de funkar absolut att slänga med sig i väskan :) min familj bor i karlskoga, så det är inte så värst långt ifrån Linköping :) är riktigt mysigt att vara hemma en sväng innan tyskland, åker om två veckor lite drygt :)
Va tråkigt med magen Emma! Det kan ju ta ett tag innan magen återhämtar sig, när jag slutade med laktos så var min mage ond i säkert en månad innan den blev helt bra så håll ut! det brukar bli "sämre" innan det blir bra :)

Ha det bäst! kram
Take the time

16 Marja - Baka Sockerfritt:

Låter som du kommer att ha en bra helg! Har inte smakat bounce ännu.

Svar: Det får du göra, funkar bra när man måste ta med något snabbt tycker jag :)
Take the time

17 Amanda [SPONTAN]:

Har aldrig testat en sån men bör kanske göra det :)

Svar: ja, det tycker jag :D de är supermums!
Take the time

18 Elin- En träningsblogg:

Tack! :) Har du någon instagram som man kan följa? :D

Svar: Jag hade en instagram förut men jag var så dåligt på att uppdatera den tyvärr :/ men det kanske kommer! tror jag ska fixa det nu innan tyskland, kan ju hända att det blir mindre bloggtid och då kan ju instagram vara bra komplement :)
Take the time

19 anna:

jag måste prova dem där!

Svar: Ja för det supermumsiga :)
Take the time

20 FrökenTV, bloggen om tv och film:

inte smakat dem

Svar: Får du göra :)
Take the time

21 Rebecca:

Måste testa! Men de är ju så sjukt dyra!

Svar: Jag vet :/ typ 30kr... Men jag köpte på kampanj 3 för 30kr så köpte några :)
Take the time

Kommentera här: