Bättringsvägen!

Tack för alla fina "krya på dig" kommentarer, jag tror minsann att de hjälpte! Imorse när jag vaknade kände jag mig bara hängig men kände också att jag var hungrig och det är alltid positivt. Under dagen blev jag bara piggare och piggare, så jag antar (hoppas så jag spricker) på att det var en kort magsjuka denna gången. Att plugga till min tenta har inte direkt gått så jättebra med feber och ja.. ni vet! Jag hoppas endå att det jag lyckats plugga in ska räcka! Är inte den som pluggar i sista sekund så förhoppningsvis sitter det trots att jag inte klarat av att plugga de senaste dagarna..

Ni håller väl tummarna för mig imorgon?
Om man tror på sig själv är man redan halvvägs där ↓

Kommentarer:

1 linda:

sant

Svar: eller hur!
Julia T

2 Amanda:

Håller tummarna så hårt!:-)

Svar: Tack! Kände att det hjälpte ;D
Julia T

3 Karin:

Jag tror på dig! Kommer hålla tummar och tår!

Svar: Tack snälla du! Jag hoppas det gick vägen :)
Julia T

4 fight4fit:

Va skönt!! Och ett STORT lycka till nu :)

Svar: Verkligen! Tack så mycket fina du :) det kändes bra!
Julia T

5 Jossan:

Lycka till!
Skönt att det bara höll i sig ett tag och skönt att vara hungrig! :D
SV: Hahah jo jag med, det är inte det roligaste som finns :P Men som sagt, jag vankar fram och tillbaka :P

Svar: ja verkligen! så himla jobbigt att må dåligt ;S sv; hahah! men man får ;)
Julia T

6 Emma:

Tänkte kika in o höra hur det gick. Hoppas det gick bra, men det tror jag nog :)

Svar: Men du är väl för snäll! Jag tror faktiskt att det gick riktigt bra, i alla fall med tanke på omständigheterna :) och idag känner jag mig till och med nästan frisk så nu ryker det i musklerna, tror minsann de längtar efter gymmet! :D
Julia T

Kommentera här: