Craving for pizza hut?

Jag inte någon vidare köpe-pizza människa utan jag gör helst min egen deg och fyllning. På så vis slipper man den flottiga känslan av pizzan. Däremot älskar jag pizzahut och där tycker jag det är värt att få lite magont då och då;)

Till både min fasa och förtjustning har de öppnat en pizzahut även här i linköping. Men som tur är har jag en bit att cykla för att ta mig dit, så lite brännar man ju på vägen ;) haha Nejdå, men där åt vi lunch igår när vi kom tillbaka till linköping. Med en skrikande tom kyl och hungringa magar att mätta behövdes något på vägen till ica maxi.

Härligt frasig botten med nötkött, mozzarella och soltorkade tomater, toppat med ruccola och bearnaise!
Inte helt fel vill jag lova och min mage tacklade den riktigt bra, men nu är jag redo för vanlig mat ett tag känner jag!

Kommentarer:

1 hanne:

Så otäckt gott! farligt att läska med sådant nu efter jul ;D

Svar: haha ;D
Julia T

2 lår-FETT!:

Jag kan inte minnas att Pizzahur har så fräscha pizzor? Nu blev jag hungrig =)

/lår-FETT!

Svar: Ja, de är faktiskt riktigt goda ;)
Julia T

3 fight4fit:

Håller med ovan! Ser ju riktigt fräsch ut!

Svar: ja, det är de! riktigt goda och frasiga :)
Julia T

4 Sabina:

sv: Tack så mycket!

Åh så gott det ser ut :)

Svar: jättegoda :)
Julia T

5 Karin:

Det såg gott ut. Jag gillar den flottiga varianten också som min familj valde att äta till middag. Det fick bli tonfisk sallad till mig. Gott det också fast på ett annat sätt. :)

Svar: Åh, vad duktig du är :)
Julia T

6 Karin:

Jag tror också jag ska börja byta fokus från vikten efter målet. Tycker det är svårt att släppa något som man varit inriktad på. Också svårt att veta hur jag ska fokusera då. Ska komma på något :)

Svar: Det låter jättebra :) det är ju trots allt känslan man är ute efter! annars blir man nog aldrig nöjd (:
Julia T

7 Erica:

Men så gott! Jag tycker pizza har oförtjänt dåligt rykte, jag påstår inte att det är det bästa man kan ge kroppen men det är ofta vettiga råvaror, sallad till och inte friterat och förstört. Lite samma grund som en ostmacka. ;)

Svar: Ja men faktiskt håller jag med dig :) ex. pizzahut har väldigt bra råvaror! och gör man den dessutom helt själv blir den ännu bättre :)
Julia T

8 Karin:

Tack för tipset om "lördagsgodis" hade ju även cashewnötter hemma så hade kunnat tagit det istället för avokadon. Jaja behöver säkert detta tips till nästa helg. Samt en mindre skål med godis till resten av familjen!

Svar: Så lite så :D har hjälpt mig många gånger!
Julia T

9 Karin:

Gud vad gott!:)

Svar: ja verkligen :)
Julia T

10 Jossan:

Det såg gott ut! ;)
SV. Haha tack! Ja, jag har ganska bra diciplin när det kommer till träning ;)

Svar: riktigt mums! ;D
Julia T

11 Sanna:

Ser himla gott ut!

Svar: det var sjukligt gott :D
Julia T

12 Sanna J Bizzozero:

Gud vad gott!!

Svar: verkligen :D
Julia T

Kommentera här: