Lördagsmiddag och återfunnen träningsmotivation!

Efter en lång dag med tentaplugg var denna middag mer än guld vill jag lova, så otroligt god! Efter det mys i soffan tillsammans med mysig sambo, min favoritfilm och ett gäng naturella cashewnötter. Inget godis eller annan onyttighet ikväll vilket var väldigt skönt för min stakars mage som fått stå ut för mycket sen jul. Nu är jag på banan igen!

Det nästan kryper i mig just nu av lusten att ha ordentligt med tid till att satsa mer på träningen. Vist har jag tid, men om lite mer en en vecka har jag en månads ledigt innan jag flyttar till Frankfurt. Jag längtar verkligen tills dess, en månad då jag har tid att fokusera på vad jag vill. Håller på att fundera nya mål och målbilder för vart jag vill komma med min träning!

Vad har ni för nya mål detta år?

Machésallad, galiamelon, körsbärstomater, äppelbitar, ägg, cashewnötter och seranoskinka <3
Till hade vi en kall youghurtsås gjord på grekisk youghurt!

Kommentarer:

1 Anonym:

Hjälp va gött :)

Svar: Ja verkligen :D
Julia T

2 lår-FETT!:

Jag har en hel drös mål inplanerade. Röra mig mer i min vardag, Projekt lår-FIT!, flytta, avancera karriärsmässigt. Mitt löfte är att få en person att skratta om dagen. Med fördel någon som verkar ha en tuff dag.

SV: Ja nu blev det inte den filmen för det var en tjej som var räddare än mig (hur nu det är möjligt?) så det fick bli kick ass 2 istället. Sov gott gjorde jag =)

/lår-FETT!

Svar: Härliga mål! och det om att få någon skratta om dagen är suveränt :) tror jag hakar på den trenden! ;)
Julia T

3 Jossan:

Åhh,myskväll! :) Vilken film såg ni?
Vad det för utlandsstudier du skulle flytta eller var det av någon annan anledning? :)
SV: haha ja det var verklgien svinkallt och blåsigt ute i Umeå! Snön vräkte ner så det var inte kul att gå till tåget :P
Ja om du hade så långa simpass förstår jag verkligen att du behövde energi och då är ju pasta ett lätt sätt att vi i sig det på :)
Ja, det gäller verkligen att anpassa maten efter hur aktiv man är, men som sagt, man ska inte vara rätt för kolhydrater, de är bra energi! :)

Svar: Ja, så himla mysigt! Vi kollade på sagan om ringen, var extremt länge sedan sist :) ja, det blir utlandsstudier inom finans! det ska bli spännande :)
håller helt med om kolhydraterna! :)
Julia T

4 hanne:

Såg asgott ut ju!! :)

5 hanne:

Såg asgott ut ju!! :)

Svar: det var det :D
Julia T

6 bookofems.blogg.se:

sv: ja trysil är allt underbart!:D

Svar: verkligen!!
Julia T

7 mari:

Seranoskinka och melon, bland det bästa jag vet =)

Svar: samma här, det är en sådan perfekt kombination :)
Julia T

8 Susanne Nesse:

Namm, det så utrolig godt ut! Fikk vann i munnen nå, hihi! Og takk for bloggen din, denne var utrolig inspirerende! Du er kjempeflink :-)

Svar: Tack så mycket fina du! Vad glad jag blir :D
Julia T

9 Anna-Karin Arvidsson:

En till som tycker det är skönt med vardagens vanor igen även om jag hållit 80% under julen så är den rena kosten bäst för mig

Svar: Ja verkligen :)
Julia T

10 jeanna:

Ser så sjukt gott ut! Mums.

Svar: Riktigt mums! :)
Julia T

11 Linn:

Men ååååh, *drool*!!!!

sv: Men tack så jättemycket! Där blev jag väldigt glad! :))

Svar: hehe eller hur! yummiee ;D
Julia T

12 ANGELICA - Hälsosamt:

Jag har faktiskt ganska många mål, bland annat att kunna stå länge både på plankan och handstående mot vägg ;)

Svar: Låter som jättefina mål :D kämpa på!
Julia T

13 JOSEFINE ANDERSSON:

MEN MUUUUMMSS

sv: Himla jäkla dundergoda :]]]] Så det gör du heeelrätt i!
KRAM

Svar: Ja verkligen :D kramis!
Julia T

14 Camilla:

Härligt att ha hittat träningsmotivationen, kör hårt!! :)

Svar: Ja, det känns riktigt skönt! nu kör jag :D
Julia T

15 Karin:

Har tyckt om löpningen länge nu men haft en skada som gjort att jag inte kunde springa. Nu börjar det falla på plats äntligen och har även lärt mig att springa på ett löpband. :)

Svar: Gud va härligt att hör att det känns bättre :)
Julia T

16 hanna:

det där såg fruktansvärt gott ut :D
hoppas du haft en bra söndag!

Svar: Det var riktigt gott! tack detsamma :)
Julia T

17 Sanna J Bizzozero:

Åh vad gott!!

Svar: var asgott :D
Julia T

18 bexollila.:

å ja e så hungrig och de e bara massa mat överallt hehe!

Svar: ÄT! :D
Julia T

19 FITNESSLINDA - LOOK LIKE BARBIE, LIFT LIKE ARNOLD.:

OMG! Ser sjukt gott ut :)

Svar: det var det verkligen också :D
Julia T

Kommentera här: