Min födelsedag!

Jag vet inte vad det är med natten innan man ska fylla år? Jag tycks alltid bli som en liten förväntansfull femåring som ligger vaken och väntar.. Vid sju blev jag "väckt" hemma hos mina föräldrar av familjen med frukost och paket på sängen.

Därefter låg jag och lillasyster kvar i sängen och pratade, men rätt som det var måste vi somnat mitt i en diskussion. Halv tio vaknade jag igen, utvilad och pigg! Sen fick det bli en andra frukost och lite plugg. Nu väntas lunch och fix inför kalaset senare i eftermiddag. Min släkt bara växer och växer, så det är tur att m&p har ett stort hus!

Har bakat massor av godsaker... kanske någon som vill se bild trots att de är väldigt sockertriggande? ;)

Det slår mig vad långt jag kommit på ett år och hur mycket som förändrats!
Skulle nog beskriva det lite som citatet nedan faktiskt!

Kommentarer:

1 Linnea:

Ja jag gillar också videor på bloggen, men jag måste bara bråka lite med tekniken sen så kommer det bli mer och mer videobloggar!:D

Svar: kul att höra :)
Julia T

2 Karin:

Stort grattis!! :)

Jag äter egentligen inget sötningsmedel idag. I julas drack jag lite light julmust men det händer aldrig annars. Jag blir alltid sugen på mer och mer och mer vid de tillfällena så jag låter bli. Jag tänker dock att det kanske inte blir så mycket i ett protein pulver?
Jag kommer nog nån gång att köpa ett, vi får se vilket. Tror dock det blir fitnessgurus jag får för mig att det är godast av nån anledning..

Svar: Tack så jättemycket! :)
Jag tycker du ska testa dig fram :) det är ju absolut inte farligt att äta då och då! men jag tycker det är bättre att äta vanlig mat :)
Julia T

3 Therese:

Å grattis till dig!!! Jag blev full i skratt när jag läste det du skrev om natten innan ens födelsedag då jag är precis lika, jag älskar att fylla år haha! Hoppas du haft en toppendag! Kram

Svar: Tack så jättemycket :) haha, ja visst är det kul att fylla år! :) kram
Julia T

4 Anna-Karin Arvidsson:

Grattis grattis

Sv. ang kokossocker
http://www.holistic.se/produkter/index.php?kat=livsmedel&p=kokossocker

Svar: Tack :) åh toppen! ska jag kolla in :)
Julia T

5 Anna-Karin Arvidsson:

http://www.holistic.se/produkter/index.php?kat=livsmedel&p=kokossocker

6 flygeriburen.blogg.se:

Grattis på födelsedagen finis!

Svar: Tack så jättemycket sötis!
Julia T

7 fight4fit:

STORT grattis! Hoppas du har haft en underbar dag!

Svar: tack så jättemycket :) det hade jag verkligen!
Julia T

8 Jossan:

Grattis i efterskott! Jag är lite tvärtom, jag tänker knappt på att jag fyller år :P
SV: Bra! Det är viktigt, att inte få dåligt samvete för utebliven träning alltså :)

Haha det gör inget att det blev ett långt svar! ;) Men som sagt, det där med att inte allt man äter läggs upp. jag hoppas folk förstår att det åker in mer i magen än vad man lägger upp :)

Svar: Tack så jättemycket :D haha bara jag som är överdrivet taggad ;Dsv; helt klart!
Julia T

9 ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!:

Haha jag är lika dan ibland ;)grattis D:

Svar: haha :D tack!
Julia T

10 fru josefine:

Grattis i efterskott :)

Tack så mycket!

Svar: Tack så mycket :D
Julia T

11 Johanna - A dream as a model ♥:

GRATTIS :D

Svar: tack :D
Julia T

12 Emma:

Underbart citat!
Åh, jag vill gärna se bilder på härligheterna från kalaset! Och stort grattis i efterskott :D

Sv. Åh, det passet skulle passa mig perfekt! Älskar när de styr upp såna pass på gymmet (typ 1-2 ggr om året). Kanske inget jag skulle gå på varje vecka, men ett 3-timmarspass i månaden eller så, det hade jag inte tackat nej till :P :)

Svar: Bilderna kommer ;D tack så jättemycket! sv; va kul =) här går det varje lördagsmorgon :) jag är nog inte riktigt där i mitt spinnande ännu :) men kanske i framtiden!
Julia T

Kommentera här: