Träningsmässa och storlunch med fina vänner

Igår var jag och tre vänner iväg på träningsmässa här i Linköping och jag måste säga att den var sådär. Det var mest gym som vill informera, hokuspokus-drycker och lite föreläsningar. Paulún var dock där och det var nice eftersom jag kunde köpa billigare kokosvatten att ha i mina smoothies. Annars tröttnade vi ganska fort och gick till stan istället.

Det blev lite shopping och sedan en storlunch på hälsofreak, det var trevligt. Jag beställde in den absolut största fullkornswrapen jag någonsin skådat, blev nästan full i skratt när jag fick den. Till efterrätt blev vi extremt nyfikna på en hawaiiansk, en pytteliten glassliknande sak med smak av passionsfrukt och ett segt skal. Spännande men sådär!

Nu taggar jag träning, hur ser eran söndag ut?

Kommentarer:

1 MADDISENJ.SE:

Lät som en fin lördag!

Svar: Ja det var det verkligen :)
Julia T

2 Jen:

Du fick iaf rejält med mat! ;)
Inte alltid man får det och det såg gott ut!
Avocadon ser perfekt ut ju! =)
Efterrätten såg ut som en munk med vaniljkräm i, hehe

Svar: Haha, ja jag behövde inte gå därifrån hungrig om jag säger så ;) Avokadon var helt himelsk!
Julia T

3 Amanda:

Det där såg gott ut :D

Svar: Det var riktigt gott :D
Julia T

4 Madde:

Ja det tyckte jag med, fast dom hade ju inte dom inne just nu :/

Svar: åh va synd :(
Julia T

5 Jenna:

Synd att träningsmässan blev en besvikelse! Har också halkat in på några där det mesta var olika hälsokoståterförsäljare och tarotgrejer. Senaste hälsomässan i sthlm tyckte jag dock var riktigt bra för en gångs skull. Fanns otroligt många bra föreläsare och träning med bra instruktörer! Utställningen ar dock så där..

Svar: ja, ibland blir man bara besviken! Jag var på en hälsomässa i sthlm i höstas också som var helt fantastisk :) ibland har man tur! :)
Julia T

6 Linnéa:

Synd att mässan inte var roligare.. :/ Men maten ser supergod ut :D

Svar: Ja, är glad att maten iaf var god ;D
Julia T

7 Karin Lygnersjö:

Sv: Haha grymt ju :D

8 Olivia:

Jättefin blogg! Allt bra? (: kram

Svar: Åh tack så jättemycket :D ja! kram
Julia T

9 MartinaOlsson:

hej! allt bra? :)

10 FrökenTV, bloggen om tv och film:

sv: haha okej :) men jag ska nog sno det receptet då och laga det någon dag tror jag.

Svar: Ja, gör det :D riktigt mums!
Julia T

11 Celine:

- Tack så mycket! :D

12 Karin:

Vad gott!:) Orkade du hela?;)

Svar: hehe, om jag säger såhär.. det var MYCKET mat ;)
Julia T

13 Anonym:

Vad gott!:) Orkade du hela?;)

Svar: hehe, om jag säger såhär.. det var MYCKET mat ;)
Julia T

14 Karin:

Vad gott!:) Orkade du hela?;)

Svar: hehe, om jag säger såhär.. det var MYCKET mat ;)
Julia T

15 Kaffehörnan:

Tråkigt den ej var bra, drycker är bara för amatörer. Ge biffarna en stor kopp kaffe el läsk :) vad gottigt

Svar: Haha ;)
Julia T

16 Sara Ekman:

Gott :)

Svar: Ja :D
Julia T

17 Michelle:

Såg gott ut! :)

sv: Ja!!

Svar: Det var det :)
Take the time

18 snie.blogg.se:

salladen såg supergod ut :) trist inte mässan va nåt o ha!

oh tråkigt o ha allergi mot hundar.. :( älskar hundar de är så mysiga. Han på bilden gick tyvärr bort i somras.. :(

Svar: Ja den var jättegott :) sv; ja verkligen tråkigt.. åh, jag beklagar! Mina föräldrars katt som jag haft sen jag var liten gick också bort i somras tyvärr, så tråkigt.
Take the time

19 Emma:

WOW! Det var en rejäl sak. Ser supergott ut. Perfekt när man tränar, mycket mat ska det vara :D

Den där andra saken så väldigt god ut, synd att den inte var det dock..

En fråga, vad har du i favorit-mugcaken? DU har säkert skrivit det för inte så länge sen. Men jag har fortfarande inte testat. Det är väl dags nu.. :)

Ha en fin måndag!
Kram

Svar: Haha, skoja inte! Därifrån behöver man inte gå hungrig ;) Till mugcake använder jag alltid samma bas: 1ägg, 1dl havregryn, 1/2banan, lite vaniljpulver (beroende på hur mycket man gillar den), 2-3msk riven kokos :) man kan ha i 1krm bakpulver om man vill ha den högre men det brukar jag skippa :) sen kan man smaksätta den men lite vad man vill! Ha bär i mitten eller tillsätta kakao är två av mina favoriter ;)
Detsamma! KRAM!
Take the time

Kommentera här: