Vad tycker ni om den nya designen?

Efter att ha tänkt på det i någon månad så har jag äntligen fått ordning på en ny design till min blogg och jag måste säga att jag är riktigt nöjd. Vad tycker ni? Visst blev designen och headern bra?

Förutom att leka med olika koder på bloggen, trixa med ny header och annat småfix till den nya designen har jag även varit iväg på ett grymt jobbigt dubbelpass på gymmet. 30min Core och 55minuter spinning med fokus på backar. Båda passen kändes jättebra och jag kämpade på även fast det var lite tungt. Det var så skönt att bara köra ur sig helt!

Många ville ha receptet på min mugcake jag la upp imorse och det kan ni hitta här, minus passionsfrukten :)

Dagens middag är ett favorit i repris, mums!

Kommentarer:

1 Charlotta Sofia springer o trimmar:

Jättefint! Gillar det gråa mycket :)

Svar: åh, tack så jättemycket :D
Take the time

2 Lisa:

Den blev jättefin tycker jag :)

Svar: Tack så jättemycket :)
Take the time

3 Linda:

ser gott ut

4 Clara:

Så gott!

Ha en bra kväll, kram! :)

Svar: Ja verkligen :D detsamma!
Take the time

5 HJJONSSON:

Det blev snyggt! - www.hjjonsson.se

Svar: tack så mycket söta du! :)
Take the time

6 Linnéa:

Det ser jättefint ut, designen alltså :)

Svar: åh, tack så jättemycket vad glad jag blir :)
Take the time

7 anna:

men åh det där såg ju supergott ut!

Svar: Det var det :D
Take the time

8 Jessica:

Designen blev ju asbra ju :D!!

Svar: tack :D
Take the time

9 Sofia:

Blev jättefint! :)

Svar: åh tack så jättemycket!! :)
Take the time

10 Annie Johanzzon:

sv: Hehe ja jag tycker också att räckor är himla gott!! :)

Vad fin den nya designen blev!! :)

Svar: åh, tack så jättemycket :D
Take the time

11 Evelina:

Jätte fin design!

Svar: Åh, tack så jättemycket :D
Take the time

12 fotograferats.blogg.se:

Tummen upp! :)


Svar: Tack :D
Take the time

13 Jossan:

Jag gillar den! :)
Gott med lax förresten!!
SV: Ja ja gälskar linser, är svingott :) Och nu när jag äntligen fått tummen ur och köpt hem min favoritsort så kommer jag nog äta det massor framöver :)
Haha jag förstår vad du menar! att köpa, äta en semla som ändå bara är torr och tråkig känns bara som bortkastad tid :P
ja snälla gör det och dela sedan med dig av receptet ;)

Svar: Ja men precis! Det ska jag göra om resultatet blir bra ;)
Take the time

14 catrin sandberg:


LÄS MIN BLOGG - New in Juicy byxor, Dagliga outfits med primeboots och bootcut, Stockholms sjuka gator där jag bott sen barnsbens. Clothing tips osv. :)

Catrinsandberg.blogg.se

15 Michelle:

Såg gott ut!

sv: Det tar ju alltid lite extra tid med ögonskuggan, älskar de dagarna jag har tid att leka lite extra! :)

Svar: Det var det :D
Take the time

16 Karin:

Det blev jättebra!
Tack för receptet också, ska prova det i helgen :)

Svar: åh tack :) så Kul :D
Take the time

17 Eleonor:

Den blev jättefin din blogg! Har du premiummedlemskap här på blogg.se? Jag har försökt ändra på de här panoramatemats html-kod men jag lyckas inge vidare :/ Jag tycker ändå att jag är ganska bra på att läsa mig till hur man gör de grundläggande grejerna. Så hur har du burit dig åt??

Svar: Ah Mörk choklad är egentligen godare, jag har ju en favorit men ändå envisas jag med att äta lösgodis :/

Svar: Tack så jättemycket :D nej, det har jag inte! Jag tycker också det är svårt.. några saker jag inte får till men vad är det du vill ändra för något? :) kanske kan slå våra klocka huvuden ihop!
Take the time

18 ANGELICA - FITNESS:

Åh, vad smaskigt det såg ut att vara :D

Svar: Det var det :D
Take the time

19 Therese:

Vad fin du gjort här inne!!! Såg ett tidigare inlägg om dina proteinbars, måste testa att göra dem :-)

Svar: Åh, tack så jättemycket!! :D ja testa dem, supergoda!
Take the time

20 Jen:

Jättefint! =)

Svar: Tack så jättemycket :D
Take the time

21 FrökenTV, bloggen om tv och film:

åh, älskar core!

Svar: Jag med :D
Take the time

22 Karin:

Kanonfint:)

Svar: tack så mycket :D
Take the time

23 marie:

jättefin

Svar: tack :D
Take the time

24 snie.blogg.se:

härligt med sommarfoton =)

Svar: ja, eller hur ;D tycker sommaren kan komma nu!
Take the time

25 Tess:

Mkt fin , och den där maten ser riktigt god ut :P

Svar: tack så jättemycket :D
Take the time

26 Nea-Foto:

Sv: Tack så jättemycket, ja jag är sjukt nöjd :D
Kul att du gillade den!!:)

Svar: Härligt :D
Take the time

27 Amanda Johansson:

Åh vad gott :)

Svar: Ja verkligen :D
Take the time

28 Sanna Widman:

Superfint! :)

SVAR:
Jag också! :)

Svar: Tack så jättemycket :D
Take the time

29 Anna:

Superfint!
Maten såg ruggigt god ut oxå =)

Svar: Tack så jättemycket :D det var den också!
Take the time

30 Elin:

Jo det var riktigt gott :) Åh tack så mycket, detsamma :)

Svar: Tack :D
Take the time

31 Emma:

Åh, vad det där såg gott ut! :D

Sv. Ja, det var härligt att vara tillbaka i vattnet. Fast alltid lika frustrerande när man inte varit där på länge, för det är ju så jobbigt ;) haha Ja, det är konstigt det där, hur man kan känna suget efter klor, knäppt :P

Haha, ja det hade varit kul att smaka dina muffins :) Men ska jag baka kommer jag baka "vanliga" muffins. Får dock vänta ett tag eftersom vi inte äter socker just nu :)

Tror att det främst är stress och oro som gör min mage dum tyvärr. Svårt att förbättra situationen också. Jag vet ju att jag borde oroa mig mindre, men hur gör man det?
Hoppas att du mår bra :)
Kramkram

Svar: ja, de är mums :D ja, men jag håller med! Var nere och simmade igår, först kände jag mig så himla snabb men den kännslan försvann efter ett tag ;) men endå riktigt skönt! ska inte dröja länge till nästa gång :)
Jag håller verkligen med dig om muffins och sötsaker i stort, att när man väl äter kan man ju äta vanliga :) men jag tycker att det kan vara ett bättre alternativ att söta med ex. honung eller något och använda nötmjöl, om sötsuget biter tag i veckan :) För mig räcker det oftast med en liten mumsbit och sen släpper sötsuget!

Det är svårt det där med stress och så.. det känns generellt som att det är en sån årstid också? Man får väl se till att ta sig lite egentid i soffan men en kopp te eller något och försöka varva ner lite :) KRAM!
Take the time

32 Ellen:

Designen är jättefin :D

Svar: Tack så jättemycket :D
Take the time

Kommentera här: