Några bilder från gymmet

Igår tog jag mig till gymmet för andra dagen i rad och körde crosstrainer, lite axelstabilitetsövningar och sedan avslutade jag med 40minuter simning. En liten treat för min kropp som var något mör efter gårdagens träning. Idag ska jag snart iväg och köra bålstabilitet, lår och rumpa! Så taggad så jag spricker!

Här kommer lite bilder jag tog ifrån hemsidan till gymmet! Vad tycker ni?
Ska ta lite egna bilder någon dag så ni får se hur det ser ut just nu, de har piffat till det ordentligt under detta år :)

Kommentarer:

1 Julia:

Åh ser nice ut :)

Svar: Ja, är himla nöjd :D
Take the time

2 Viola:

ååååååh!!

Svar: eller huuuur :D
Take the time

3 fight4fit:

Åhh, ser ju riktigt jäkla fint ut!

Svar: Ja, riktigt nöjd! ingen bild på maskiner, stänger och vikter här dock men de finns i mängder! ;)
Take the time

4 marie:

Men då förstår jag att du trivs härligt Julia <3

Svar: ja det gör jag verkligen :D <3
Take the time

5 Julia:

GAH är det jag som är blind, var är alla stänger?? :-D Annars gaah, löpning varmt bad, nice ;-) Men bänk, knöböj marklyft. finns det stänger? :-D

SV:När du kmr hem har du ett brev på posten! :-D Även fast man har det super bra borta så hemma bäst så att säga ;-)

Ofta! Haha, ååh då skulle du ha bott närmare mig, jag bakar och står jämt i köket :-D Skulle du bott i umeå kunde helt klart få hänga med mig och jossan då jag brukar bjuda henne på middag o.s.v vilket var ett tag sen nu.. men brukar göra 3 rätters mumms mat :-D

åååh tja frågade tidigare, men hur är maten där, vad äter man om man far ut och äter liksom :-D

Kramar och hoppas ni får kalas mysigt ikväll!!

SV:ååh, jag hoppas det!
Åh låter som en kanon bra grund till en kanon helg hihi.. BTW vad finns det för god mat där?? :-D

SV:5:2 dieten gör mig bara förbannad, inser att jag direkt tänder till och blir arg.. XXX???%%%&&#%"#
hihi, men exakt, var min första tanke med, får man inte cancer av allt ;-D

Svar: Hahahaha men JULIA!! har du någonsin varit i ett gym utan stänger och vikter?? Självklart finns det det i detta gym också :D haha, men det fanns inga bilder på det på hemsidan! men bildbevis kommer i promise ;)
Åhhhh!! excited :D kanske att jag får brevet tidigare om min sambo tar med dem ner hit, annars så har jag något att se fram emot! gulliga du!!

åhh, det hade varit något det :D jag var faktiskt nära på att flytta till umeå för några år sen när jag kom in på sjukgymnastutbildningen där! men jag tackade nej och jobbade ett år istället :) 3 rätters låter ju inte fel! Kände ni varandra innan ni bloggade eller lärde ni känna varandra genom bloggen?

Maten här är jättebra på restaurangerna om man vet vad man är ute efter! Väldigt lite laktos i maten tack och lov :) finns mycket typiskt tysk mat som schnittsel, olika korvar med hög kötthalt och annat tyskt! men jag har hittat många ställen som jag gillar här med sånt som passar min kost! Skulle kunna säga att det finns vad som helst! Hittat en ekologisk restaurang som jag gillar väldigt mycket, goda sallader och soppor och sånt :)

Jag håller helt med!! 5:2 är 5delar idioti och 2delar knäpphet! haha vet dock inte det är en väldigt svensk diet? för ingen jag pratat med här nere har hört talas om den och kollar konstigt på mig när jag nämner den ;)

Stora kramar till dig!!
Take the time

6 Maolion:

Ser asnice ut ju :D

Svar: Ja, älskar verkligen gymmet!! :)
Take the time

7 Sofia:

Ser toppen ut! :D

Svar: Ja, älskar gymmet!! :)
Take the time

8 Annika:

SV: lyllo! Jag skulle ha dött av söthet ^_^

Svar: var riktigt fina :)
Take the time

9 emelie andersson:

åh vad fint :D

sv: ja den var riktigt god också :D

Svar: Visst är det :D
Take the time

10 Eriica:

Hej :) Har precis startat upp veckans blogg. Är du sugen på att vara med så är det bara att kika in och anmäla sig! :) Kram

11 KassandraPalma:

Fick lust att bada! Haha

Svar: Haha eller hur :D
Take the time

12 Jossan:

Gillar det jag ser! :) Himla fräscht! :)
SV: Ja det hade varit jätteskönt med massage igår, synd bara att det blev inställt :/
Trevlig helg på dig med!
Kram

Svar: Ja! himla nöjd med gymmet :) och det finns ju som sagt fria vikter, maskiner och trx m.m bara det att det inte fanns med på bilderna på hemsidan :) haha
Take the time

13 Sarah:

Ser verkligen härligt ut! :D

Svar: Ja visst gör det :) supernöjd!
Take the time

14 Henrietta:

ååååh vilket coolt gym! sånt skulle man inte tacka nej till :)

Svar: nej verkligen inte :D jag är så nöjd!
Take the time

15 Emma:

Åh, det ser verkligen superfräscht ut! Förstår att du gillar det där stället. Ser ut som en dröm! :)

Sv. Perfekt att du lyckades få ner priset ju. Överkomligt, särskilt när det är ett riktigt bra gym :D
Ska in o kika på bilderna nu!

Ja, det var riktigt skönt att det funkade så bra med pizzan. Idag har dock magen varit ur balans. Men inte gjort ont på samma sätt som tidigare. Mer ovana av en massa onyttigheter på samma gång skulle jag tro. Men det var det värt :)

Tack tack! Hoppas du haft en fantastisk helg du också!
Kramkram

Svar: Ja, gillar verkligen gymmet det är så stort och härligt :) så där ska jag nog trivas!
Ja men det tror jag också :) så blir min mage också när jag äter något som jag inte är van vid :) men som sagt jag håller med dig! ibland är det värt det att lyxa lite även om man vet att magen reagerar lite illa på det :)

Kram!
Take the time

16 Eleonor:

Ser grymt ut! Där kommer du nog att trivas :-)

Svar: Ja det tror jag också :) löjligt nöjd!
Take the time

17 Henrietta:

sv; ja haha! skulle typ bo på gymmet om mitt gym skulle se ut så! :D

Svar: haha det ska jag också göra :D
Take the time

18 Johanna - A dream as a model ♥:

Fint :D

Svar: Eller hur :) fett nice gym! =)
Take the time

19 jos:

härligt!

Svar: ja verkligen :)
Take the time

Kommentera här: