Welcome rally and harmonie

Här kommer två bilder ifrån lördagens event som anordnades av våra buddys. Hela eventet gick ut på att vi fick massa uppgifter vi skulle lösa inom frankfurt stad, som att ta olika bilder, svara på frågor och ta oss runt för att lära känna frankfurt. Jag hade så otroligt roligt måste jag medge, många skratt och bara glada miner!

Efteråt gick vi vidare till en lite finare restaurang i sachsenhausen, jag beställde frankfurts variant på pasta bolognese och den var fantastiskt! Färsk pasta med någon typ av köttfärsröra. Mums! Därefter gick vi vidare till en pub och tog ett glas vin och minglade :) Önskar att ni alla fick uppleva detta!


Majoriteten av alla oss som deltog i rallyt. Ser ni mig? hint: den enda med blont hår ;)


Jag längst bak på tjuren ;) var länge sen jag skrattat så mycket som när vi tog den här bilden! Det var nämligen inte det lättaste att ta sig upp på tjuren.. behöver jag ens säga att folk stirrade ganska rejält på oss?

Kommentarer:

1 Jen:

Gud va roligt ni har det! :D

Svar: ja verkligen :D
Take the time

2 Annie:

Wow det ser ut som såååå kul!! :) njut!

Svar: Det gör jag tro mig! :)
Take the time

3 Jossan:

Vad det lät roligt! Ett perfekt sätt att lära känna staden tror jag, kul att göra något tillsammans med alla andra med. Vart kommer alla andra utbytesstudenterna ifrån? :)
SV. OM jag gjorde, jag tog ut mig rejält ;)

Det tror jag med. Nu har du ju kommit igång lite, hur känns det med kurserna/kursen och upplägget? :)

kram

Svar: Ja det är hur roligt som helst här borta :) alla är så öppna och vill lära känna varandra :) de kommer från alla möjliga ställen i världen typ holland, frankrike, italien, mexiko, brasilien, kina.. osv :) jag är den enda från norden :)
Upplägget känns riktigt bra, men skolan börjar inte förens den 17mars så nu har jag massa tid över till att upptäcka staden, umgås, resa lite och träna :) så det är väldigt skönt att det börjar i ett lagom tempo!

Kram
Take the time

4 Emma:

Det där låter ju helt fantastiskt :D

Sv. Jag minns inte vilken kurs jag sett byggnaden eller varför, men jag känner igen den från något skolsammanhang iallafall :)
Jag såg det på din blogg. Verkar som ni hunnit med en massa skoj redan ju. Måste vara perfekt att göra en massa aktiviteter tillsammans sådär. Både för att lära känna folk och lära känna stan lite bättre :)

Jag har varit i Florida (främst Miami) och i New York två gånger. Älskar NY. Men det ska bli kul att få se lite mer av landet. Och jag gillar också USA. Mycket mer än jag trodde jag skulle göra. Var i usa har du varit?

Kramkram

Svar: Ja, byggnaden är ganska känd har jag hört så det är ju mycket möjligt att du sett den förut :D den var riktigt mäktig faktiskt :)ja det är toppen att man har tid att anpassa sig till allt här nere och lära känna varandra, resa runt och upptäcka :) trivs så bra!

åh va roligt! jag har bara mellanlandat i new york! men jag skulle väldigt gärna vilja åka dit och spendera mer tid än bara några timmar :) vi har en lägenhet i florida som vi brukar åka till annars hade jag varit i minnesota hos mina släktigar :) planerar att åka till californien nästa gång! :) ska bli roligt att höra om din resa!

kram kram
Take the time

5 Heléna:

Ni ser verkligen ut att ha det roligt :) Ingen liten tjur inte... :)

Svar: Ja vi har väldigt roligt :) och tjuren var riktigt stor, var svårt att komma upp!
Take the time

6 Jossan:

SV; Det håller jag med dig om, hon är allt bra snäll! :)
Haha ja det är faktiskt rätt skönt att inte ha så mycket träningsvärk men samtidigt lite snopet :P

Svar: Ja det förstår jag =) när man verkligen förväntat sig träningsverk iaf!
Take the time

7 Julia:

HAHAHHAHA, kan jag förstå.. Samarbete hahahha!! Men tillslut, perfekt bild hahah!

Svar: hahaha ibland så ;)
Take the time

8 fellforbooks.blogg.se:

Åh, det ser som om ni har haft roligt!

Svar: Ja massa roligt har vi :)
Take the time

9 KassandraPalma:

Åh så kul ni måste ha haft!

Svar: Ja det där var bland det roligaste jag gjort här nere hittills :D
Take the time

10 Lina Holgersson:

Vad kul :D

Kolla gärna in min nya tävling (finns fler) om en vafri bikini från TO DIE FOR <3 Superfin!

Svar: Ja det var verkligen jätteroligt :)
Take the time

11 Emma:

men vad roligt! bra att du kör på som du gör :D diggar din blogg fett mycket! kram

Svar: åh, tack så jättemycket :D vad glad jag blir!
Take the time

Kommentera här: