Hälsogreen och kvalitétstid med fina vänner

Färdigtränad, mätt och sprudlande lycklig är känslan just nu!

Mysfika på hälsofreak (nej, jag hänger inte bara där) tillsammans med två underbara vänner. Jag boostade mitt immunförsvar med en grön smoothieananas, apelsin, citron, spenat, vetegräs, spirulina och ekologisk juice, många skratt och catch-up time innan en lyckad shoppingrunda.

1. Fina blommor hemma hos oss, älskar tulpaner. 2. Min gröna smoothie. 
3. Dagens frukost, nam. 4. Förstoringar jag just satt upp på väggen, denna bild tog jag förra sommaren. 

Kommentarer:

1 Elin- En träningsblogg:

Jo det är ett bra sätt att se att det faktiskt händer något med kroppen :) Ja, men det är inte allt för länge tills det börjar bli varmare ute, när februari är över så börjar det vända förhoppningsvis :)

Svar: Ja, det är det absolut :) jag gillar att se sin progress på! ja, snart är det äntligen vår :D förhoppningsvis!
Take the time

2 Anonym:

Såndär smoothie är ju så himla god :D

Svar: ja visst är den? :D
Take the time

3 Hanne:

Såndär smoothie är ju så himla god :D

Svar: ja visst är den? :D
Take the time

4 Agnes Bjurek:

Smoothien ser läskig ut! :O

Svar: haha bara för att den är grön eller hur? ;) smakade dessto bättre!
Take the time

5 Christina:

Smoothien lät jättegod :)

Svar: Den var inte alls så dum :D
Take the time

6 jeanna:

Åh, jag är också all in på tulpaner just nu. Det gör sjukt mycket för hemtrevnaden. Önskar bara att de hade doftat lite också...

Svar: Ja visst gör de! så himla fina :)
Take the time

7 Marja - Baka Sockerfritt:

Vad fint och lyxigt med blommor! Ser gott ut med smoothie och frukosten!

Svar: Ja visst är det :) piffar upp vardagen lite!
Take the time

8 Claraa:

sv: ja det är verkligen så skönt! :)

SÅ fina blommor, och den där frukosten såg himla god ut! Ha en bra kväll, kram!♥

Svar: Den var inte dum :D och blommor gör ett rum så mycket hemtrevligare tycker jag :) kramis!
Take the time

9 Julia:

Åh, jag älskar vackra bilder.. picturepooorn hihi ;-)
SV:Hihi, jaaa, och löpningen står mig VÄLDIGT varmt om hjärtat så jag klarar mig gått och väl hihi!
hihi, tja, dom är mumsiga :-D

Svar: hiihihi visst är det så :D
Take the time

10 Julia:

SV: åh desamma! :-D

11 Lotta:

Sv; Jaa, det gör jag :) Vad läser du för något?? =)

Svar: jaha :) läser internationella civilekonomprogrammet! :) så ska strax ut på utlandstermin! :) du då?
Take the time

12 sannas rum - DESIGNUTLOTTNING I BLOGGEN:

Är lite sugen p åatt testa spirulina faktiskt :) Smoothien ser jättegod ut!

Svar: åh gör det! supernyttigt och massa mums att ha i ex smoothies :)
Take the time

13 Emma:

Åh, man ska inte läsa bloggar när man är hungrig och det är läggdags...

Sv. Den var sjukt god.
1.5 msk chiafrön, 1 dl mandelmjölk. Jag rör några gånger under 30-60 minuter, sen får den stå i kylen över natten. Den här gången hade jag som sagt i lite vaniljpulver också. MUMMA! Vill göra mer, men vet inte om jag vågar. Då blir det väl för mycket fibrer för stackars magen kanske.

Svar: Haha, visst är det så :D åhh, men då har du liknande recept mot vad jag har :) jo.. jag vet faktiskt inte vilka riktlinjer det är på chia? brukar strö lite över gröten ibland också :) blir mums!
Take the time

14 Karin:

Smoothien lät underbart god:)

Svar: Den var jättemumsig :D
Take the time

15 Elin- En träningsblogg:

Här i Umeå har vi inte så mycket snö ändå, för att ligga så högt upp i landet, så jag håller tummarna att snön försvinner fort :D Brukar du träna något annat än löpning? :)

Svar: åh, va skönt! är så trött på snön just nu så fy! :) haha ja, absolut kör en väldigt allsidig träning just nu :) gymmar, crossfit, löpning m.m :) håller på att sätta upp lite mål och så just nu men tränar ganska allsidigt för att få upp min motivation igen :) för den bästa träningen är ju den som blir av eller hur? :)
Take the time

16 caroline:

Niice! :D

Svar: tack :D
Take the time

17 Sofhie:

Underbara bilder :)

Svar: tack så mycket :D
Take the time

18 hanna:

gjort ett inlägg om det åt dig :D

Svar: åh va roligt tack :D
Take the time

19 V I L M A L A ♔:

vill tesya gröön smoothie men verkar så eäckligt

Svar: Det smakar inte så mycket grönt :D det är jättegott!
Take the time

Kommentera här: