Gör Frankfurts gator

Det är helt sjukt vad ont mina fötter gör just nu. Jag går, upptäcker områden jag aldrig tidigare sett, pratar en fasligt massa tyska, träffar nya människor, utforskar Frankfurt till fots och sliter ut mina skor på bästa sätt. Frankfurt är great, jag trivs. Jag känner att jag är precis där jag borde vara just nu, även om jag halvt längtar ihjäl mig efter min älskling.

Dagens träning: en timmes morgonprommenad längs Main + bära runga shoppingpåsar och en damsugare genom hela Frankfurt och hem till mitt rum. JA, det räknas faktiskt som träning ;) Jäklar så svettig jag var när jag kom hem!

Nu sitter jag inne på mitt rum och äter världens godaste avokadomacka med grillad kalkon, philadelpia och två slices av ett grovt fullkornsbröd. Himlen, så himla gott! Maten är fortfarande svår här nere, men det börjar ta sig!

Kommentarer:

1 hanna:

åh det där såg gott ut :D vart man sugen på att göra något att äta! :D

Svar: Var väldigt mumsigt :D
Take the time

2 B R O W N S U G A R:

Mums!

Svar: Ja :)
Take the time

3 B R O W N S U G A R:

Mums!

Svar: Ja :)
Take the time

4 Anonym:

Ser perfekt ut :D

Svar: var riktigt mums :D
Take the time

5 Michaila - träning, hälsa och studentliv!:

Det såg och lät väldigt gott :D

Svar: Riktigt gott faktiskt :) man får ta vad man har!
Take the time

6 Jossan:

Vad gott det såg ut! Jag förstår att det är svårt med maten nu i början det är det alltid. Jag hoppas du kommer in i en vardag så fort som möjligt :)
SV: Nej tydligen inte! Tydligen behöver min kropp ännu mer än vad jag tror :P

Vad bra att du verkar ha det så bra där borta :) Det är viktigt om man ska orka vara där så pass läneg som du ska! :)

Haha, tack det tar jag som en komplimang faktiskt! Men ja, nog är det så alltid, det kommer säkert kännas dagen efter för 4 timmars IW är jag ju inte van vid.

Svar: Ja det var riktigt gott :) jag känner att jag i alla fall kommit in i frukosten nu och har hittat så många fina ekologiska butiker som säljer bra mellanmål/frukost tillbehör :) men lunch och middag är fortfarande lite svårt! Men snart börjar skolan så då kommer jag kunna äta på campus, de har alltid 6-8 olika rätter :)
Ja, jag har det riktigt bra! bättre än förväntat! så det känns väldigt bra :) den enda abstinensen är den efter gymmet för det verkar som man måste signa helårskontrakt överallt :/ men alla erbjuder gratisveckor så jag får väl hoppa på dem då har jag nog i alla fall 8veckors träning ;) sen får jag väl springa och köra hemma!

Ja! det var menat som en komplimang :) insåg nu att det kanske lät lite konstigt ;) haha

Kram på dig!
Take the time

7 Mamma:

Härligt att du köpt en damm sugare och fixar så bra

Svar: haha DAMM sugare ;D du är bäst <3
Take the time

8 Julia:

Åh jag förstår att det är mycket att ta in.. Men gud vad roligt! Spännande.. Införskaffa ett par riktiga gångskor ;-) Hur kallt/varmt har ni där nere?

SV: tack gulliga du! Hm, många mil och många timmar i gymmet kan nog vara en faktor ;-D
Jo men exakt, både du och jag får helt enkelt ta och lugna oss hihi.. Vi har all tid i världen att träna ;-) Bara lite svårt att se just nu ;-P

ÅÅÅHhh, men satan, om man får säga så, jo det får man.. Oj så häftigt!!
Hihi, sluta dumma dig, du är bara hur läcker som helst! Fasiken jag hade aldrig vågat.. Kan knappt engelska HAHAHAA ;-) sen inte ett ord Tyska för den delen :-]

SV:Det är inte töntigt, förstår att det känns knas att stoppa in hmm, konstiga saker i munnen men man brukar väl säga så länge man inte vet vad det är så ;-)
KRam

Svar: Ja, just nu går jag i mina löparskor så jag måste köpa mig ett par som är bra för powerwalk så de inte slits ut! :) det är typ 12plusgrader så det är ju riktigt härligt! och mycket sol så det är nästan vår :)
Ja men precis vi har all tid i världen men man får inte slita ut sig :) så lätt att göra det! man får tänka långsiktigt det är då resultaten kommer som varar :)

haha tack så himla mycket fina du! jag känner mig faktiskt väldigt "cool" kan man säga så? haha att jag gör det här fast jag tycker det är så läskigt ;) ångrar det inte för en sekund!

KRAM
Take the time

Kommentera här: