Dagens pass och världens bästa snack!

Haft den bästa kvällen på länge tillsammans med mitt hjärta och snart ska vi gå och lägga oss, men först tänkte jag göra ett inlägg om dagens lyckade pass. Jag ville köra något för att rensa huvudent, men efter gårdagens benpass funkade inte löpning helt enkelt. Ett tufft powerwalkpass med backintervaller fick det bli istället och efteråt rann jag av svett vill jag lova. Ibland behöver man ett lågintensivt, långt och härligt pass med bra musik i lurarna. Nu ligger min motivation i toppen och jag längtar redan till söndagens pass. Imorgon ska jag på hälsomässa i Linköping och kunde inte vara mer taggad.

Såhär körde jag: 65 minuter på löpband
Körde i 10minutersetapper, alltså 8+2min rullande. 
8min: 7,5km/h (ingen lutning) + 2min: 7,5km/h (lutning: 5% incline)
Längd: 7,5km
Kcal: 385kcal

Här har ni min after workout snack, så otroligt gott... Proteinbar, keso med kanel och två dadlar. Smaklökarna dansade!
Någon som är sugen på receptet kanske? ;)

Kommentarer:

1 Issa:

åh det där såg inte dummt ut :D ja recept tack!

Svar: Riktigt gott :D absolut!!
Julia T

2 Karin:

Bra jobbat och vad gott det låter:) Skulle också vilja ha recept. Eller kanske köpt proteinbar?

Svar: åh, tack så mycket :) Det ska jag lägga upp! Gjorde dem själv :)
Julia T

3 Lotta:

Sv: Jaa, det var de verkligen :) och det ser gott ut, dock skulle jag nog inte äta det själv.. tycker nämligen inte om dadlar :D

Svar: Nej det är det inte alla som gör :) jag tycker det är gott!
Julia T

4 Linnéa Alpsten:

Grymt pass lät det som :D

Svar: Ja, det var riktigt gött :D
Julia T

5 Carro:

Härligt! :)

Svar: Ja verkligen :D
Julia T

6 j:

Å

7 Jossan:

Åh! Jag vill! :)
SV: Haha ja eller hur! Tur att jag har lätt för att bli pigg när jag väl kliver upp iaf :)
Åh, slutet av februari, det är ju i princip imorgon :P

Svar: Fixar det snart :D sv; jag vet! lite stressande ;D
Julia T

8 Karin:

Låter som en härlig träning!

Jag letade även på den avdelningen. Antingen missade jag det ändå eller så har de helt enkelt inte. Får prova att leta någon annanstans också!

Svar: Ja, det var det verkligen :) sv; du får fråga kanske? det är en ganska tunn påse :)
Julia T

9 Sofia:

Vad härligt, bästa känslan. :)

Svar: Ja det är det verkligen :D
Julia T

10 carro:

65 minuter på löpbandet :O Jag vill med ha den viljan!
jag klarar typ 10 innan jag får panik haha

Svar: Haha, man måste komma över typ 20minuter sen blir man taggad ;)
Julia T

11 Elin:

Wow vad duktig du är! :o

Svar: åh tack ;D
Julia T

12 Anna:

MUMS!
Det blir gott med ramlösa i, det gör smoothien mkt godare =)

Svar: Va spännande :) det måste jag testa!
Julia T

13 Malin:

SVAR: Riktigt gott! :) Inspirerande blogg du har!

Svar: åh, tack så jättemycket :D
Julia T

14 a g n e s:

- ja verkligen! allt bra? x

Svar: ja :D själv då?
Julia T

15 TOVA:

jätte bra blogg du har! :)

Svar: åh, tack så jättemycket söta du :)
Julia T

16 fotograferats.blogg.se:

Keso... hade ju varit jättebra om jag hade lärt mig tycka om det... och dadlar... Mitt eventuella nyttiga liv kommer nog bli ganska enformigt märker jag ;)

Svar: haha, jag älskar både keso och dadlar :P tycker mitt nyttiga liv är mer varierat än det andra måste jag säga :)
Julia T

17 Tess:

Mums, vad gott! :) Kram

Svar: Ja, det var det verkligen! :) kram!
Julia T

18 Emma:

Låter toppen det där. Och vilken träningsdag! Underbart. Jag längtar hemskt mycket efter konditionsträningen som jag inte hunnit få till den här veckan.. För mycket träningsvärk i början av veckan, ingen tid i slutet av veckan. För löpningen avvaktar jag med. Om det inte blir en kortis på bandet imorn. Abstinens! :P

Hur var det på mässan? :)

Kram

Svar: Ja, det var dt verkligen! precis va jag behövde faktiskt :) Mässan var sådär måste jag säga! Några intressanta saker men den var inte så värt spännande måste jag säga tyvärr! kram
Julia T

Kommentera här: