Frukostskålen och dagens träningspass

Idag unnade jag mig sovmorgon och det var något jag verkligen behövde. Sedan gick jag upp och åt en otroligt god frukost, som ni kan se nedan. Naturell youghurt med frukt, müsli och en stor klick nötsmör. Himlen!

Nu sitter jag och taggar träning, fokus på armar och axlar, samt lite ben står på schemat idag.

Ben + Armar/Axlar
3 * (30 knäböj med lyft + 12 Axelpress)
3 * (30 Sidolunge med hopp + 20 burpees)
3 * (20 enbens knäböj + 30 Knäböj + 24 utfall + 20 Deltalyft)
2 * (30 Höftlyft med kick + 20 Planka med hantelrodd + 12 T-pushups + 30 Tricepspush sidoläge)

Nu kör vi, här ska minsann svettas!

 

Kommentarer:

1 MALIN:

ser jättegott ut! svar: tack fina :)

Svar: åh tack :)
Take the time

2 Karin:

Mumsigt!
Här har det faktiskt också tränats idag;) Barsen blev goda, men kan inte hjälpa att jag inte tycker att något hemmagjort eller "nyttigt" är lika goda som sådana här smaskiga bars man köper, sådana som smakar mkt jordnöt eller choklad tex, de är säkert inte lika nyttiga men väldigt goda, står ju ändå att de innehåller en hel del protein:)

Svar: åh, så härligt! :) nej, det är lite svårt att få samma koncistens framförallt men du får väl köpa dig mörk choklad och smälta över? det är det många som gör ;)
Take the time

3 Karin:

Låter som du ska göra ett riktigt härligt pass! Snart så är jag mer vältränad så jag också kan göra sånt där på ett vanligt pass! :)

Jag håller med att mycket mat inte smakar så gott i micron men den här årstiden vill jag gärna ha varm mat. Blir så otroligt kall annars!
Fast man kan ju värma sig med en kopp te sen iofs ;)

Svar: Ja, det var verkligen sjukt jobbigt, men så himla roligt efteråt :) ja, det kommer du kunna göra! Men du gör så rätt i att bygga en bra grund först :) annars kommer skadorna och det är inte kul :)
Håller med om det, att man vill ha varm mat :) jag är nog lite konstig sådär faktisk, jag gillar kall mat :) haha
Take the time

4 Amanda Johansson:

Sv: Tack snygging! Ja eller hur :)
Åh vad gott! Duktig du är!

Svar: Ja verkligen mums ;D
Take the time

5 Anonym:

Åh Gud så gott!! :)

Svar: ja :D
Take the time

6 Sessie♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Det där ser ju väldigt gott ut:)

Svar: det var det ;)
Take the time

7 Angus:

Tusen tack för din fina kommentar!
Härlig sund blogg du har!

Svar: tack så jättemycket .)
Take the time

8 Amanda:

Såg jättegott ut :D

Svar: Tack :D
Take the time

9 Sofia:

Låter som ett grymt pass! :)

Svar: Ja, det var riktigt bra! :)
Take the time

Kommentera här: