Inspirera mig!

Som ni kanske har märkt har det varit lite mer tomt på bloggen än vanligt, helt enkelt av den anledningen att jag inte orkat och känt mig oinspirerad till att skriva. Tycker egentligen att det är roligt, men det blir lite mycket måsten just nu.. Därför kommer jag att ta mig en lite bloggpaus till efter nyår och därefter kommer ni att höra betydligt mycket mer ifrån mig igen.

Hoppas att ni alla underbara läsare haft en superhärlig jul och får ett härligt avslut på 2013. Tack så hemskt mycket för alla fina kommentarer, det värmer enormt mycket ska ni veta! Stora kramar på er!

Passar på att skriva ner gårdagens crossfit-pass, för att det var så otroligt roligt!

Styrka/uppvärmning (sex varv, 12 minuter dvs. 7st TRX-rodd skulle ta en minut osv )
7st TRX-rodd
1 Power clean + 3 front squat + 1 Jerk ---> (med stång)

WOD - AMRAP 17minuter
10 * Goble squat (kettlebell)
5 * Pullups
10 * Kettlebell swing
5 burpees
10 * Sumo deadlift high pull
5 * armhävningar

KRAMAR, så hörs vi 2014!
Ge mig gärna tips om vad ni vill läsa mer om :)

Kommentarer:

1 Hanne:

Gött pass :D ses i januari!!

Svar: ja :D
Julia T

2 Emma:

Låter klokt. Jag har också lagt ner bloggen lite nu över julen. Mest för att jag inte har haft tid. Det brukar vara nyttigt att vara borta från bloggen ett par dagar. Liksom med träningen, ibland finns inte orken och motivationen riktigt. Då är det bättre att vila ett par dagar och komma igen med nya friska tag.

God fortsättning och gott nytt år! :)

Svar: Ja det var riktigt skönt :)) tack detsamma!
Julia T

3 Ida:

Hoppas du känner dig mer inspirerad efter nyår då!
God fortsättning :)

Svar: ja det gör jag :D
Julia T

4 Clara:

Bra när man gör det som känns bäst!

Svar: ja :D
Julia T

5 ellenfelixson.blogg.se:

Förstår precis hur du känner.. men hoppas du får det bra medan du är borta :)

Svar: ja det hade jag :D
Julia T

6 Anonym:

Du är värd lite vila :D så bra blogg!!

Svar: åh tack :D
Julia T

7 Jennifer:

Tack! :) God fortsättning

Svar: tack detsamma :D
Julia T

8 Amanda:

Hoppas du hade en bra nyårsafton och start på det nya året :)

Svar: det hade jag :D tackdesamma!
Julia T

9 Karin:

Tack fina du!

Saknar din blogg, hoppas du har fyllt dig med inspiration och kommer tillbaka snart. Jag tycker om det du skrev om, jag var sugen att prova det mesta du tipsade om och då är jag ändå inte nån som väljer att stå i köket längre än måste.

Svar: Åh, vad glad du gör mig :) nu är jag tillbaka igen! Tycker att det är riktigt kul med bloggen, men ibland tar den lite för mycket tid tyvärr :/ kram
Julia T

Kommentera här: