Vinnaren av adventstävlingen med micke & murre

Nu har jag äntligen korat en vinnare till min adventstävling med micke&murre. Lottningen gjordes via lappdragning och var alltså helt slumpmässig, helst hade jag velat lottat ut påsar till er alla.. men är ni sugna finns de på webbshoppen :)

Ett stort grattis till Lina! hoppas att du kommer få användning för den :)
Jag ska kontakta dig på en gång, så att jag kan ge dina uppgifter till micke&murre :)


Viktigt att vara seriös när det gäller tävlingar tycker jag, därför fick min sambo dra en lott :)

Kommentarer:

1 Lina :

Yaaaaaaaayh! Tack allra hjärtligast för den hel-grymma påsen och ett extra tack till sambon som drog vinnarlotten! ;)

Svar: haha sååååå kul att du blev glad :D grattis igen!
Julia T

2 amanda:

sv: Hihi tack! Det känns skit mysigt också!! :D

Svar: förstår det :D
Julia T

3 Ingmarie:

Grattis till Lina!

Svar: ja :))
Julia T

4 Beatrice Jakobsson - Fotograf:

Sv: Jaaaaa! :)

5 Klara:

Grattis till henne! Och vilken satsning haha, kul att du gör det på riktigt <3 :*

Svar: haha eller hur, det gäller att gå all in ;) sötis! :*
Julia T

6 Dragana:

Grattis till henne! =) Alltid roligt med tävlingar!

Svar: visst är det :D
Julia T

7 Karin:

Bättre lycka nästa gång! Riktigt seriös dragning! :)

Svar: haha det ska vara seriöst ;)
Julia T

8 aschmanda:

Härligt :D

Svar: eller hur :D
Julia T

9 Johannas Retro:

Åh så skoj! Grattis till Lina :)

SV: Åh tack gumman! Kram, Johanna

Svar: ja grattis till lina =)
Julia T

10 - Caroline:

sv; ja eller hur :D

11 KassandraPalma:

sv; haha jaa det med, absolut !

Svar: ja :D
Julia T

12 Karin:

Stort tack för den fina kommentaren på min blogg<3
Kram

Svar: :D kram!
Julia T

13 Anna-Karin Arvidsson:

Grattis Lina! Jättefina saker i webshopen
Tack för att du tipsade!

Svar: åh va kul att jag kunde tipsa om något du gillade :) visst är de fina!
Julia T

14 Emma:

Grattis Lina! :)
Fint anordnat av dig och superbra tips :)

Låter som du haft en mysig helg. Kram

Svar: Åh, tack så jättemycket! :) vem vet en ny tävling kanske dyker upp så småning om :) kram!
Julia T

Kommentera här: