Alla hjärtans dag

Dagen som står för allt som har med kärlek att göra och jag är otroligt lyckligt lottad som har den att dela med en så fantastiskt kille. Ikväll väntar trerätters middag, massa mys och bara vara med varandra. Vad ska ni göra ikväll?

Har dragit på mig en liten förkylning så tänkte vila ifrån gymmet idag för att det inte ska bli värre. Istället ska jag nu ut och ta mig en långprommenad i det fina vädret till bra musik! Sedan blir det hem och fixa allt inför kvällen!

Stora alla hjärtans kramar till er, ni är bäst!

En av mina favoritbilder på oss, älskar min Micael massor ♥

Kommentarer:

1 VERONICA - modeblogg:

Glad alla hjärtans dag! Hoppas dagen blir underbar och fylld med kärlek! Kramar <3

Svar: Tack detsamma :) den blev väldigt mysig! kramisar
Take the time

2 Lisa:

Ha en fin dag! :)

Svar: Tack detsamma! :)
Take the time

3 Emma:

Åh, vad mysigt. Jag blev tyvärr själv hemma hela helgen, då Stefan är på ledarutbildning i Amsterdam. Men, vi tar igen det nästa vecka istället :)

och superfin bild!

Sv. Långpromenader med vänner kan verkligen vara bästa träningen ibland. Blandning av att rensa huvudet, umgås och samtidigt få frisk luft.
Hoppas du haft en underbar fredag och alla hjärtans dag!
Kram på dig!

Sv. Haha, jadu. Det är som när jag kommer ut från ett spinningpass och det står en hel klass utanför o väntar på sin tur. Jobbigt att sicksacka mellan alla, för jag har ju inte en torr fläck på kroppen. Vill ju inte svettas på någon annan :P

Ja, alltså. Tror inte jag gillar det, men jag kanske testar nån gång ändå. Men rårörda bär eller än värre, tinade i micron.. Det är inget för mig. Äppelmos, lingonsylt eller möjligen jordgubbssylt kan gå hem. Men med rätt tillbehör så. Jag kommer säkert vara "tvungen" att testa om jag kommer över en burk :P
Nej, laktosfritt kan vara lite tråkiga i smaken, så det kan nog bli toppen med den där bärröran i :)

Jag vill jobba med energieffektivisering, gärna inom industrin. Men helst energieffektivisering i någon form. Alla mina klasskompisar som gick ut i somras har fått jobb, så jag är inte orolig. Däremot kanske jag inte kan räkna med att kunna få ett jobb inom exakt det jag hoppas. Men det är dit jag kommer söka mig i första hand :) Hoppas att det kommer gå vägen!
Måste vara riktigt roligt att ha språket. Jag har en barndomsvän som läser juridik med språkinriktning också. Önskar ibland att jag också hållt fast vid mitt tredjespråk. Menmen, man kan inte få med allt :P

Trevlig helg!
Kramkram

Svar: Det var supermysigt! Jag hoppas att du och din kärlek får en mysig dag nästa vecka istället :) det viktigaste är ju hur man är mot varandra varje dag tycker jag! Alla dagar ska vara alla hjärtans!
Haha, jag håller helt med! Spinning eller dusch? ;)

Hum... då tror jag nog inte att du kommer gilla bara bär isf :) för det är typ rårörda bär! men att ha dem i smoothie kanske du skulle gilla om du tycker om det? för det blir precis som frysta fast det smakar mer som färska :) är egentligen inte så mkt för sylt alls! så för mig gillar jag att den är syrlig och lite rinnande :)

Åh, det låter väldigt intressant :) jag ska hålla mina tummar för att du hittar dina drömmars jobb! Det gäller väl att sökasökasöka! Språket är ju naturligtvis en stor fördel, speciellt för mig som vill syssla med internationella sammarbeten och så :)

Hoppas du får en fin lördag!
Kramkram

Take the time

4 Jen:

Tack detsamma! =)

Jaha, men så bra! Passar mig me!
Ja eller hur, det blir säkert skitgott! =D

Massa kärlek!

Svar: Det tror jag allt :D
Take the time

5 Jossan:

Lät som en trevlig kväll! :)
SV: Tack vad snällt! Vad glad jag blir :)

Jag kollade, verkar inte som om de har den inplanerad i Umeå iaf men kanske senare i år :)

Svar: Ja, den var riktigt mysig :):)åh så synd!
Take the time

6 Sofia:

Så fint! Hoppas ni fick en mysig kväll och att förkylningen håller sig borta. :)

Svar: Det blev en väldigt mysig kväll tack :) och förkylnningen är bättre idag som tur är! Var det värt att jag vilade från gymmet!
Take the time

7 Elin- En träningsblogg:

Tack så mycket :) Kram

8 linah:

åå så gullig bild!:D
ha en supersöndag

Svar: Tack så jättemycket :)
Take the time

9 Julia:

haha åh Vad fina! Vad kul, min pojkvän heter också Mikael (fast med k) och jag hatar Julia ;)

Svar: Haha fränt :P jag gillar Julia! Var det namn som mina föräldrar gav mig så hur kan jag ogilla det? :)
Take the time

Kommentera här: