Bananpannkakan och promenad utan jacka

Igår var en så himla härlig dag som bestod av avslappning, läsande av artiklar till skolan, matlagning, massa skypesamtal och bara ta det lugnt. Efter veckans och helgens roligheter var det precis vad jag behövde.

I eftermiddagssolen tog jag en 80min promenad utan jacka! Det var helt sjukt varmt och jag blev till och med lite lätt rosa på kinderna. Till lunch åt jag bananpankaka med ett grönt skivat äpple, kokoschips och en stor klick kvarg. Det satt riktigt bra i magen vill jag lova, mums. Till efterrätt på kvällen åt jag en snickers, så sjukt värt!

Idag väntar skola (förhoppningsvis gym <3) och sen följer stress fram till torsdag då min sambo ÄNTLIGEN kommer ner hit till Frankfurt för några dagar supermys. Därför måste jag göra allt innan.. Jag längtar så jag spricker! Kan inte förstå att vi varit ifran varandra i typ 1,5månad! Vårat rekord.. Längtar som ni kan förstå! <3

Vad bjuder eran måndag på?
Hur god är inte bananpannkakan? mosa en banan, rör ner två ägg och en nypa vaniljpulver - stek - ät!

Kommentarer:

1 OLIVIA:

Goooott!

sv: åh ja :D
kramis ♥

Svar: ja :D
Take the time

2 Emmy:

Låter väldigt kul att din sambo äntligen kommer hihi. Det där såg grymt gott ut förövrigt ^^

Svar: ja ÄNTLIGEN :D
Take the time

3 Emma:

Bananpannkakor är så himla gott. Och så enkelt. Perfekt! :)

Vad härligt att han äntligen kommer! Förstår att du längtar :)

Sv. Jo, jag hoppas det. För min plan är ju att satsa på längre distanser. Kanske köra en halvmara framöver eller så. Och det finns ju inte på kartan när man inte ens kan springa några kilometer utan att få ont. Det gör verkligen ont att hela tiden tvingas bort från löpningen som kommit att bli ett riktigt stort intresse. Tack för peppen! Jag vet att det kommer bli bra. Nån gång.

Haha, ja jag vet vad du menar. Hemma i Katrineholm var tränarna där ideellt. Supermysig och underbar förening och underbara tränare. Men som sagt, kanske inte alltid med den bästa kollen på träning-vila-mat-förhållandena. I Växjö var visserligen tränarna anställda, men ändå fanns den där pressen om att alltid vara med på träningarna. Utebliven träning = prick i registret... Inte så lätt att skippa träningen för att kroppen säger ifrån då, tränaren vet ju bäst :) Men som sagt, jag är ändå glad att jag har gjort det. Flera av mina närmsta vänner är ju från simningen. Och så mycket man har fått uppleva. Underbart :D

Temadag. Det lät spännande, vad gjorde ni då? Hoppas helgen var kanon!
Själv har jag jobbat och är äntligen ledig hela den här veckan :)
Kramkram

Svar: Åh, det låter som ett bra mål :) en halvmara skulle jag också vilja springa någongång i framtien :)
Ja! Precis så jag känner också :)

kramkram
Take the time

4 ♫♪ sandra:

gott!

Svar: ja :D
Take the time

5 Pauline:

smarrigt

Svar: ja :D
Take the time

6 Vera:

Åh vad gott det såg ut!

Svar: riktigt mums :D
Take the time

7 V I L M A L A ♔:

Åh jag har också vandrat lite! Gott det såg ut, kram <3

Svar: härligt :D kram
Take the time

8 Sofia:

Låter som en grymt skön dag. Men sjukt att du redan varit borta så länge. Förstår att ni längtar efter varandra. :)

Svar: Ja verkligen :)
Take the time

9 Mathilda :

Men Gud har du redan varit borta så längre?! Då är du ju snart hemma igen!!
Kanske kan skajpa lite någon dag?:D
Pussokram bästa

Svar: Haha jag vet :) helt sjuuukt! Vore askul att skypea <3PUSS PUSS finaste du!
Take the time

10 Julia:

TOppen mat! :-D Nam nam.. Protein kan du köpa det där?

SV:Det var verkligen toppen! :-D Oj så mysigt det är att vara ute och springa i skogen :-D

11 Julia:

SV:Jo jag känner att jag blir typ stessad över att folk vet jobbiga saker om mig.. Jag vill liksom hmm, fokusera på det som ger MIG energi, inte gräma mig i det som är jobbigt.. Måste g framåt! :-D

ÅH men du är juh för underbar.. Alltid! Tack kram

Svar: Jag håller helt med dig! Jag kommer ta en bloggpaus ett tag framöver eftersom jag inte har tid att ägna mig åt bloggen :( men jag kommer lägga in kommentarer på din blogg och fortsätta läsa den. Så fortsätt på ditt du gör :)
KRAMAR till dig <3
Take the time

12 MATILDA:

så gott =)

Svar: ja :D
Take the time

13 Esmeralda:

sv: äntligen frisk och kan träna!!! :DD


åhh vad gott :)

Svar: Härligt!!
Take the time

14 VERONICA - modeblogg:

Men så gott, ser ju gudomligt ut. Vad mumsigt! :) Kramkram

Svar: verkligen :) tack så mycket fina du! kram
Take the time

15 Karin:

SÅÅ gott:) Hoppas allt är fint med dig!

Svar: verkligen :) det är toppen!
Take the time

16 VERONICA - modeblogg:

Underbara bilder ju! :) Åh så gott det ser ut! Kramkram

Svar: Tack så mycket :) kramkram
Take the time

17 Isabelle:

Åh gotti! :-D

Svar: verkligen :)
Take the time

18 Mirjam Wallmark:

Åh så gott! :)

Svar: ja :)
Take the time

Kommentera här: