Fredagsfrukost!

Idag är jag helt ledig och sitter därför just nu och taggar träning med denna mumsiga fredagsfrukost. Jag hoppas på att få till ett riktigt bra pass idag. Det kan bli veckas sista pass beroende på hur mycket saker som händer i helgen, så jag ska naturligtvis ge 120%. Det blir en timmas bodyfit och därefter om jag inte är slut ska jag löpa av mig den sista orken!

Vad har ni för planer för dagen?

Morgongröten som är en blandning av frön, havregryn, nötmjöl m.m som jag köpt här.

Kommentarer:

1 KassandraPalma:

åh så god frukost!!

Svar: ja :D verkligen!
Take the time

2 Julia:

Har nyss kommit in från en dunder skön löptur och ska käka en stor skål gröt nu ;-) Idag har vi sol och i morse runt 6 tiden var det +2 grader. Dock var jag dyngsur då jag kom in, både slask regn som gjorde mig blöt. Men knasigt nog så var det riktigt skönt med lite regn! :-D
Men nu är solen här så nudu! Nu taggar vi fredag!! :-D

SV:JAA det kan jag förstå, vad var det du åt som du inte kände igen? Gillar du knasig mat? :-D

Haha, ååh, nu minns jag inte heller HAHAHAH!! tror det handlade om mellanmålen ;-)

SV:Alltså du är alltid så underbar!! :-D

Svar: Åh, gud så härligt det låter! så glad att du kommit igång med löpningen och att den känns bra igen :)
Jag gillar knasig mat äter typ det mesta! men kan vara väldigt petig med kött :) gillar köttfärs och fläskfile, oxfilé osv.. men inte så förtjust (eller testar aldrig) sånt läskigt som lever och tunga.. vet inte ;) haha men på middagen fanns det ett godis med "pork med socker" som tunna tunna blad som smakade väldigt underligt sött.. men jag testade ;) haha

Du är minst lika underbar! kram på dig!
Take the time

3 Sanna Preifelt:

Mums :)

Svar: riktigt mums :)
Take the time

4 Malin:

Åh, det ser gott ut :D

Svar: åh tack :D
Take the time

5 Fashion Safari:

mums!

Svar: ja :D
Take the time

6 | BYSMJ | + all by me.:

mums!

Svar: ja :D
Take the time

7 fight4fit:

Härligt! Har också en ledig dag idag och njuter för fullt! Har avverkat ett pass på gymmet och snart blir det ett till :) Hoppas ditt gick kalas! Trevlig helg nu!

Svar: Gud va härligt det låter! :) mitt pass gick riktigt bra, supernöjd :) KRAM
Take the time

8 Sara Ekman:

gott :)

Svar: ja :D
Take the time

9 Anita:

Gud så gott :)

Svar; Misslyckades dock på Körkortsteorin idag :-(
Nya tag!

Svar: Verkligen :D åhh, det var tråkigt att höra :( du får kämpa på! överplugga och tänk att när du väl klarar det så är det värt det. goa kramar!
Take the time

10 julia:

hoppas passet gick bra :)

Svar: tack det gick toppen :D
Take the time

11 Nathalie Tegelstam:

Ser gott ut :)

Svar: tack :D
Take the time

12 Sofia:

Låter toppen. Hoppas du får en fin helg. :)

Svar: Tack så mycket fina Sofia! :)
Take the time

13 Julia:

SV:HAHAHA ja men typ ;-D hihi!

Svar: hahahah ;)
Take the time

14 Pauline:

mumsigt :)

Svar: väldigt :D
Take the time

15 V I L M A L A ♔:

gott :D chillalera ;D kram

Svar: yey :D kramis!
Take the time

16 MALIN:

vad har du för roliga planer idag? :)

Svar: idag blev det shopping, matlagning och häng med mina roomie =)
Take the time

17 Mirjam Wallmark:

Gott det ser ut!
kram

Svar: riktigt mums :D kramis!
Take the time

18 Viktoria Eriksson:

åh, namnam så gott! <3 kram ^^

Svar: riktigt mums :) kram!
Take the time

19 Johanna:

Gott!

Svar: ja :)
Take the time

20 Sanna :D:

Smarrigt! :D

Svar: ja :D
Take the time

21 Julia:

mums vad gott!!

sv: det förstår jag verkligen! :)
kram

Svar: det var riktigt gott :D kram
Take the time

22 milina.blogg.se:

åh vad gott :)

Svar: ja riktigt mums :D
Take the time

Kommentera här: