Lite påfyllning innan träning

Kom just in efter att ha sprungit en massa ärenden i stan och håller just nu på att äta lite mellis innan det är dags för att bege sig in till stan igen. Denna gång dock för träning men en annan svensk tjej som jag träffade på gymmet förra veckan. Ska bli skönt att röra på sig även om jag gått hela dagen. Ser även fram emot att få prata lite svenska för det händer vekligen sällan här nere (om det inte gäller skype då förståss). Så taggad på gym!

En halv avokado, två naturella och ekologiska majsriskakor och en ekologisk/torkad mangoslice!
Måste visa er någon dag hur mycket härligt ekologiskt det finns här till vettiga priser. Ett saftigt inlägg utlovas inom kort!

 

Kommentarer:

1 Charlotta Sofia springer och trimmar:

Åh, sån där torkad mango är så himla GOD!

Hoppas du får en bra gymstund :-)

Svar: ja visst är det! älskar verkligen torkad mango :) som godis!gymmet gick väldigt bra, så skönt!
Take the time

2 Heléna:

Måste vara kul att träffa någon att prata svenska med också :) Hoppas du får ett bra pass på gymmet :)

Svar: Ja, det är riktigt skönt att prata svenska! helt sjukt för jag har varit här i drygt tre veckor och det är svårt att hitta svenska ord ibland för att jag är så van med engelskan och tyskan nu :) haha
Take the time

3 Karin Lygnersjö:

Sv: Jag älskar djuren jag har också men skulle gärna vilja ha en hund tillsammans med dom :)

Svar: Förstår det :)
Take the time

4 KAJSA:

Sv. Jaa, visst är han söt! :)

Svar: supersöt! :)
Take the time

5 Rebecca:

Gött! Är torkad mango gott?! :D
sv: Ja absolut, har haft en fin dag! :) Såg precis klart Gossipgirl också, så spännande! :D

Svar: JA! torkade mangoskivor kan vara bland det bästa snackset :D hehe, men det beror lite på vart du köper dem :) dessa jag köpte var magiska! men de de har på ica tyckte jag inte var i närheten av dessa även om det också var goda :)
Take the time

6 Alice och Rebecka:

SÅ gott!

Svar: ja :D
Take the time

7 Maja Fridh:

Älskar avokado!

Svar: jag med :D
Take the time

8 Nathalie Tegelstam:

Mums vad gott och perfekt innan träning :) kramar

Svar: ja verkligen mumsigt :)
Take the time

9 Henrietta:

alltid skönt med lite träning :)
ha det så roligt i det fina gymmet !:)

Svar: Ja verkligen, älskar att träna så det är bäst att passa på när man har tid :Dtack så mycket fina du!
Take the time

10 KassandraPalma:

sv: åh vad jobbigt!!

11 AW - Fotograf :

Ohja :) Helt underbart med dessa vårkänslor! :)

Svar: verkligen! :)
Take the time

12 Rebecca:

Så otroligt gott!

Svar: eller hur :)
Take the time

13 Jen:

Enkelt men gött!!

Svar: precis :D
Take the time

14 Fashion Safari:

Mumsigt!

Svar: ja :D
Take the time

15 Stephanie:

Bra att få lite tips på bra mellanmål :)

Svar: va roligt att du uppskattade det :D gillar också att ta tips av bloggar!
Take the time

16 fight4fit:

Mums vad gott! Hoppas du fick till ett övergottigt pass nu!!

Svar: Ja! passet gick hur bra som helst :) känner verkligen att jag är på gång nu!Kör mycket ben/rumpa och core nu! sen blir det mycket rehab för armar/axlar så jag får skynda långsamt med överkroppen, dock blir ju dock värt det i längden :) längtar tills jag kan köra fullt ut!
Take the time

17 frida christina:

Åh vad gott!

svar: Åh vad roligt, har sökt två med Erasmus så får se om det blir det eller Bilateralt! Vart har du varit någonstans?

Svar: Ja verkligen gott :D
Sv; jag är i frankfurt just nu faktiskt och gör erasmus :) så nöjd! vilka ställen har du sökt?
Take the time

18 mot plus:

duktig du är som tränar! skulle behöva ta mig iväg till gymmet jag med^^

sv; jaa den är kanon!

Svar: tack så mycket fina du! ibland så ;)
Take the time

19 Eleonor:

De där majskakorna såg goda ut.

Svar: Jag har bott i Karlskoga i 4 år, haha. Så lustigt. =) Jag känner till den staden ganska väl!

Svar: Supergoda och så himla tunna och goda :) typ som en tredjedels riskaka! mums!
Take the time

20 Eriica:

Ser riktigt gott ut! :)

Svar: Den var faktiskt inte så dum ;)
Take the time

21 Viktoria Eriksson:

nam så gott ^^ kram

Svar: ja verkligen :D kram!
Take the time

22 Pauline:

gott :)

Svar: Ja väldigt mums :)
Take the time

23 Tess:

Mums, vad gott! :) Kram

Svar: verkligen :D
Take the time

24 Julia:

Ser jättegott ut! Vart är du nånstans med tanke på att det inte blir så mycket svenska? :)

sv: ja det är godare än chips tycker jag! :) kram

Svar: Riktigt gott :) jag är just nu i frankfurt och gör utbytestermin :) så himla mycket kul!kram
Take the time

25 Emma:

Åh, torkad mango. Ekologisk är nästan ett måste. Eller ja, de varianter som jag smakat av torkad mango som inte varit det har inte varit goda... Mmm, måste nog köpa hem lite torkad mango. Mums!

Hoppas träningen gick bra :)

Svar: Ja! Jag håller helt med :) ibland finns det liksom inget val av ekologiskt eller inte ;)denna mangon var den godaste jag smakat :)

KRAM
Take the time

26 Jossan:

Jag ser framemot det inlägget!! :)
Vad skönt att få prata svenska förresten, man kan bli lite less på att alltid snacka engelska annars :P
SV: Jag trivs jättebra på jobbet! Tack för att du frågar :)
Nog har jag hittat rätt alltid, är fortfarande lite ovan och kan verkligen inte allt än men jag är självständigare i alla fall :)
Kram

Svar: Va roligt :D det kommer nog idag eller imorgon beroende på vilken tid jag få över :Doch ja, det var fruktansvärt skönt att prata svenska, men jag liksom mixar alla tre språken nu så det börjar bli förvirrande ;) det är då hemlängtan kommer krypande.. men det ska nog gå bra! varit här i tre veckor nu (??) hur gick det så snabbt liksom? bara fyra månader kvar typ :)
Va skönt att höra att det börjar klarna :) jag längtar så tills jag får komma ut i arbetslivet på riktigt!
kram
Take the time

Kommentera här: