Uppstart första lektionen och långpromenad

Känner mig lite sliten i kroppen efter gårdagens gymmande så idag fick det bli en 90minuters powerwalk runt området vid Main. Superfint väder även idag och jag gick i tunn överdragströja och leggins. Det blev en flåsigt härligt promenad och efter det återvände jag hem och kraschade framför några podcasts och en salladslunch.

Nu ska jag snart dra mig iväg mot skolan där uppstart för den enda kursen som hålls på tyska går av stapeln. Det ska bli spännande och jag är taggad! Idag går jag alltså i skolan mellan 16,45-20,00 vilket gör att jag får säga att powerwalken fick bli dagens träning. Förhoppningsvis blir det lite yoga innan det är dags för sängen dock!

Hur ser eran onsdag ut? får ni till några bra pass idag?
Denna mumsiga sallad + ett stort fröbröd fick bli dagens lunch, Mums!

Kommentarer:

1 Milina Salihodzic:

Gud vad gott :o

Svar: ja :D verklgien!
Take the time

2 Heléna:

Så gott det ser ut! Hoppas nya kursen blir givande :)

Svar: tack så mycket :D det tror jag den blir!
Take the time

3 Kajsa:

ser himla gott ut ! :)

Svar: tack så mycket :D
Take the time

4 Nathalie Tegelstam:

Ser så himlans gott ut :) kram

Svar: riktigt mums =) kramis!
Take the time

5 julia:

ser gott ut :)

Svar: ja :D
Take the time

6 Fashion Safari:

Åh så gott!

Svar: ja :D
Take the time

7 Stickan!:

Åh, så gott det ser ut :-)

Tack rara du för din söta kommentar hos mig :-)
Ha en trevlig kväll!

Svar: riktigt mums :) så lite så!
Take the time

8 Julia:

Hmm, var är det som är på? :-S hihi


Svar: haha, det är en tonfiskröra på kvarg, citronsaft, oliver, paprika och massa kryddor ;)
Take the time

9 Emma:

Och där fick jag svaret på det. Hoppas att det går bra i skolan idag då :)
Låter himla skönt med den där promenaden! Och så himla härligt att det är så varmt. Jag har också varit ute på promenad idag, fast med varm tröja och dunväst. Men det var snudd på lite varmt, tur att vi gick rätt långsamt (hade sällskap).

I övrigt har jag kört ett riktigt bra ryggpass, kul!

Sv. Ja, himla trist med magen faktiskt. Men som tur är har det varit bra idag. Lite knepig nu kanske, men inte alls som igår. Det är jag glad för. :)

Ja, ugnsbakad gröt är en riktig hit. Kul att man kan spica upp gröten sådär liksom :) Det blir ju en helt annan rätt, fast det inte är så stor skillnad på innehåll egentligen :) Tack för länkningen :)

Har skolan kommit igång nu förresten? Glömmer hela tiden när det var ni skulle börja :/
Hoppas du haft en underbar dag!
Kramkram

Svar: Haha jag det var väl på tiden att jag började eller hur? ;) och allt blir så lättare när man slipper gå i vinterjacka tycker jag, nu kan jag liksom ha tights och en tunn tunn överdragströja utan att frysa :)
Kram!
Take the time

10 Malin:

Ser gott ut! :')

Svar: riktigt mums :D
Take the time

11 Sofia:

Najs. Skönt att äntligen komma igång med skolan. :)

Svar: Ja verkligen på tiden =) haha
Take the time

12 Pauline:

så gott det såg ut!

Svar: riktigt mums =)
Take the time

13 Jossan:

Svårt med en hel kurs på tyska, et gör du bra! Jag är himla imponerad! :) Hoppas de inte har någon konstig dialekt som gör att du inte förstår! :P
SV: Ja jag hoppas på det i alla fall! Bara jag inte skyndar mig för fort så att jag får ont i benhinnorna eller i knät så :)

Då måste jag säga ännu mer grattis till dig! Då hoppas jag att du kommer fortsätta ha sådana bra veckor :)

Svar: Åh tack så mycket fina du! :) jag hoppas också det! Haft en sån svacka nu och allt känts hopplöst men det liksom släppte ordentligt förra veckan så skönt! Maten har gått bra hela tiden men träningen har varit värra, kroppen har inte velat sammarbeta! men nu så ;)
Take the time

14 anniepiie:

Mums, ser jättegott ut! :) Härligt med alla färger. :)

Svar: Riktigt gott =) älskar sallad!
Take the time

15 Sarah:

Den ser riktigt god ut :) FÖrutom oliverna för dom gillar ja inte :P

Svar: haha, men dom kan man hoppa över :D aldrig gillat oliver förut men ibland så ;)
Take the time

16 Anita:

Skönt med Powerwalk! :)

Svar: verkligen :)
Take the time

17 F R I D A - M A R I A:

Ser himla gott ut!

Svar: riktigt mums =)
Take the time

Kommentera här: