Crossfit-morgon!

Idag på morgonen var jag iväg och körde Crossfit med min sambo och hand familj. Så jäkla underbart att få svettas och trycka på lite extra! Nog för att jag gillar gymmet jag går på i Linköping, men det här är något helt annat! På Aero är allt annorlunda, stämningen, peppet, instruktörerna redskapen... ja, helt klart bättre med andra ord!

"Uppvärmning" = Kettlebell test
Helt sjuk kettlebells-uppvärmning (tyckte det mer kändes som ett extra pass!). Ca. 20min!
Allt ifrån full swing, swing, Snatch, Clean, Clean and Jerk, Squat, frivändning, Jerk and Clean, press osv osv...
Alla övningar kördes med både en kettelbell och två kettelbells och många reps.

Crossfit - Fight gone bad (speciellt upplägg med tidoch varv osv)
Medicine ball squat throws mot vägg
Burpees
Roddmaskin
Frivändningar med stång
Box jumps (jämfota och ställa sig rak)

Så sjukt vansinnigt slut var jag efteråt men så sjukt gött! Grymt nöjd över dagens prestation!

Kommentarer:

1 hanne:

Grymt pass! gött köttat :D

Svar: tack :D
Julia T

2 ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!:

låter som ett härligt pass :D

Svar: det var det :D
Julia T

3 Karin:

Vilket härligt pass!!

Sv: Tack! :)

Svar: ja :D
Julia T

4 angelica :

åh vad härligt :D

Sv: tack :D

Svar: ja :D
Julia T

5 Karin:

NU börjar jag bli inspirerad av din blogg. Träningssugen igen;)

Svar: Åh va kul att höra :D
Julia T

6 Elinemma ▲:

fin blogg !
Vad ska du göra nu i jul ? :)

Svar: tack :)
Julia T

7 Sofia:

Grymt! Låter som ett toppenpass. :)

Svar: det var det :D
Julia T

8 fru josefine:

Skulle vilja testa på crossfit, det verkar vara riktigt roligt :)

Svar: det är jättekul :D
Julia T

Kommentera här: