Mugcake med passionsfrukt och kokos

laddar upp för veckans första träningspass med en farligt god mugg cake med smak av passionsfrukt och kokos. Vansinnigt god om du frågar mig och perfekt som uppladdning för ett riktigt tufft pass som kräver mycket energi!

Ingredienser
1dl havregryn
1ägg
1 banan
2-3 msk cocos
1/3 tsk vaniljpulver
1 krm bakpulver
1 passionsfrukt

Mosa bananen och rör i resten av ingredienserna. Ställ in i micron i cirka 1,5 minut och sen är den klar! Jag la passionsfrukten i botten av min mugcake men jag tror det hade varit lika gott att haft den kall till :)

Kommentarer:

1 jannice lindell:

de där såg gott ut...
typiskt du är allergisk mot pälsdjur..
kram jannice

Svar: det var riktigt gott :) ja verkligen synd :( kram
Julia T

2 Jeanette- Husägare och Gravid med första barnet<3:

Tack så mkt!
Gud vad gott de lät, måste jag testa imorgon :)
Kanske man kan ha hallon i botten ist??
Kram

Svar: Åh va roligt :) Ja du kan absolut ha vilken typ av bär/frukt som du vill :D hallon skulle säkert bli supergott!
Julia T

3 Carolina - Stall Assla :

Vad gott!

Svar: Det var det :D
Julia T

4 Jenny:

Såg gott ut!

Svar: Det var riktigt mumsigt :D
Julia T

5 Anonym:

Ser asgod ut ju :D måste testas!

Svar: ja gör det :D supergod!
Julia T

6 Hanne:

passionsfrukt <3

Svar: jaaa :D
Julia T

7 LISA:

GE MIG!!!

Svar: varsegoooood :D
Julia T

8 Esmeralda:

Vad gott det verkar vara! jag ska testa det där :)

Svar: ja gör det :) var riktigt smarrigt och superenkelt!
Julia T

9 Bunny:

Ååh det lät riktigt gott! :D

Och tack så hemskt mycket, jag blev jätteglad av din kommentar! <3 Du har en väldigt fin blogg du också! :D

Svar: Ja du måste testa, så gott! :) va kul, tack så hemskt mycket själv tjejen :D kramis!
Julia T

10 Jennifer:

åh den ser ju jättegod ut :b

Svar: Den var till och med godare än den ser ut :)
Julia T

11 Fanny:

Såg ju väldigt gott ut! Kan vara värt att prova. :D

sv: Tack så jättemycket, vad glad jag blir! :D

Svar: Den var jättegod, till och med godare än den ser ut :) testa! :D
Julia T

12 HJJONSSON:

Sv. Hehe tack! Vill att alla ska förstå vad innebär att vara hsk. :D

Svar: Jättebra tycker jag :)
Julia T

13 Sara:

Ser supergod ut :D

Svar: Det var den :D
Julia T

14 Julia:

Sv; Jaaa! Ett tydligt tecken på att julen är på inkommande ;) Jag vill ha jul nu på en gång!

Ååh vad dethär såg gott ut. Riktigt inspirerande blogg du har, och bra med de där övningstipsen du har laddat upp.

Kram!♥

Svar: hehe ja men precis :D så myyyys! Åh tack så mycket tjejen :D vad glad du gör mig! du är varmt välkommen tillbaka :) kramis! <3
Julia T

Kommentera här: