It's monday, don't forget to feel awesome

Äntligen måndag, en ny fräsch vecka med nya chanser, åh så härligt! Klarade mig helt utan socker förra veckan och jag känner faktiskt redan att mitt sockersug minskat. Det var lite jobbigt när min sambo lyxade lite i soffan igår med chips, men jag avstod. På fredag har jag varit sockerfri i två veckor och det ska bli intressant att se om sugersuget avtagit.

Målet är inte att sluta äta socker helt utan att minska sockersuget och det går ju faktiskt att baka väldigt mycket utan socker som blir minst lika gott. Framöver kommer ni att få se mer av sockerfria recept här på bloggen.

Hoppas ni får en riktigt bra måndag och tänk på bilden nedan, så viktigt för självkänslan! :)


bildkälla: weheartit

Kommentarer:

1 Hanne:

inspo som vanligt! tagga måndag!

Svar: helt rätt! :)
Julia T

2 Elin:

Mycket intressant och bra blogg, trevligt läsande :)

Svar: Tack så mycket, va kul att du hittade hit :)
Julia T

3 Emelie:

Bilden var helt lysande! :D

Svar: Visst är den bra :D
Julia T

4 amanda:

bra rubrik!

Svar: Tack :D
Julia T

5 irma:

Hej!
kika gärna in på min blogg om frisör livet. Här kan du läsa om allt ifrån hårvårds tips och produkter till härliga höstuppsättningar och nya trender!

Välkommen!

Kommentera här: