Resdag och löpning på spåret utanför katrineholm

Kom precis innanför dörren, vilken dag! Har rest tillbaka hem till Linköping och det var sådant krångel med tåget så det finns inte. Tydligen var det barn/människor som lekte/sprang på spåret utanför katrineholm så vi blev sittandes nästan en timme. Lär inte hinna med någon träning idag tack vare det och jag måste jätteskynda mig till jobbet nu. Hoppas att ha tid och lägga upp ett inlägg om min fantastiskt gårdag ikväll i alla fall ;)

KRAM PÅ ER och träna lite åt mig idag är ni gulliga!

Kommentarer:

1 Karin:

Sv. Tack för tipset om armhävningarna! Jag provade när jag gjorde smala att hålla emot hela vägen ner. Grejar inte att komma upp men det blir ju bra träning ändå! :)

Paranötter var det! Haha jag tyckte det lät fel! :)

Svar: Så lite så :) snart orkar du säkert på vägen upp också! bara att nöta så kommer det :)
Take the time

2 Jossan:

Åh, trist med förseningar.
Vad gjorde du för kul där borta? :)
SV: Ja det är svingott! Är riktigt glad att jag har några till här hemma :)

Svar: Ja det är verkligen inte någon höjdare ;) speciellt inte när man har planer och det är så sent att man får strunta i träningen ;) men men! en extra vilodag skadar kanske inte :)
Take the time

3 Emma:

De där Katrineholmarna är inte att lita på ;)
Tråkigt med förseningar. Hoppas du fick en bra dag ändå :)

Sv. Precis så simpelt som det låter. Jag klickade i två rätt rejäla skedar i vattnet (3 stora portioner) och lät det koka med bulguren. Men nästa gång kommer jag nog minska vattenmängden lite (fick hälla av en massa på slutet, för jag var så hungrig och orkade inte vänta mer ;)). Men helt klart gott och enkelt alternativ att piffa upp måltiden lite :)
Kramkram

Svar: Haha, nej jag kände det ;) men jag han ta mig en runda i katrineholms centrum under tiden så det var endå lite spännade även om det inte tog så lång tid ;D
Bulgurajvaren lät huuur god som helst :D tack för tipset!

Stor kram kram!
Take the time

4 Sofia:

Aj då. Men skönt att du kom hem till slut i alla fall. :)

Svar: Ja, det var fantastiskt skönt att komma hem :) var tråkigt att jag inte han träna när jag var så taggad men världen går inte under för det ;D
Take the time

5 Johanna - A dream as a model ♥:

Synd att du inte hann träna, hoppas det gick bra på jobbet :)

Svar: Ja, det gick bra :) ja det var synd men välden går inte under för det som tur är :)
Take the time

6 ami:

Jobbigt när inte tågen kommer som det ska _S

Svar: Ja verkligen inte kul :)
Take the time

7 fight4fit:

Fy vad jobbigt. Sånt där blir bara drygt!

Svar: Ja verkligen! speciellt när man har saker inplanerat som man får boka av :/ men men jorden går inte under :)
Take the time

Kommentera här: