Äntligen grötfrukost!

Idag är det tisdag och andra dagen på min lediga månad, det känns fantastiskt och med morgonmålet i magen är jag redo för en fullspäckad dag. Idag väntar löpning (äntligen äntligen!!), gym, volontärjobb, storhandling och matlagning.

Återkommer lite senare med en uppdate om första träningspasset på flera veckor! Det kommer bli tungt men snart är jag på banan igen och jag är taggad, ååååh så himla taggad! Har ni något roligt framför er idag?

Fiberhavregryn, blåbär plockade i höstas, osvavlade aprikoser och sedan hällde jag över en skvätt mjölk. Så ett ägg och en kopp citronte till det och ni har min frukost denna morgon. Mums säger jag bara!

Kommentarer:

1 HJJONSSON:

Ser gott ut!

Svar: ja :D
Julia T

2 sofia:

gott :D

Svar: ja :D
Julia T

3 hanne:

Det ser jättegott ut :D

Svar: tack :D
Julia T

4 hanne:

Det ser jättegott ut :D

Svar: tack :D
Julia T

5 OLIVIA:

men åh va gott :D

sv. hihi tack :D
kramis ♥

Svar: ja verkligen :D :D
Julia T

6 Robin:

Nice frukost där =) Själv har jag börjat äta Wasa knäckebröd till frukost ^^ För jag tycker man blir mätt som tusan på det.

Så jag åt det, sedan väntade jag 20min kanske. Därefter vart det att springa 5km i snön =)

Svar: Eller hur :D härligt att du hittat frukost som passar dig!
Julia T

7 Olympia Thurfjell:

Gott :)

Svar: ja :D
Julia T

8 emma:

vad gott

Svar: ja :D
Julia T

9 Karin:

Vad gör du för volontär arbete?

Svar: svarat :D hihi
Julia T

10 Alice:

Hur gör du när du har ägg i gröten? kläcker du i det innan du värmer den eller när den redan är varm? :)

Svar: Hehe, nej alltså jag åt ett ägg till gröten :) men annars är det bara äggvitan man kläcker i när man kokar den på spisen :)
Julia T

11 Robin:

Absolut =) Det är ju trots allt den viktigaste måltiden ;)

Svar: Precis :)
Julia T

Kommentera här: