Besvikelsen..

..när man kommer ut till cykeln i 14 minusgrader och låset frusit fast och trots alla insatser så sitter den som berget. Inser att jag inte kommer hinna till mitt pass jag hade bokat och blir extremt besviken. Dessutom att försöka gå i denna kyla till gymmet? omöjligt.. Tog mig en promenad med två vänner igår och mina ben var som istappar när jag kom in igen.

Hemsk känsla! Så nu sitter jag här besviken.. och längtar efter en bil..
Kanske skulle man köra igång min tränings-dvd jag fick i julklapp förra året? Så får det bli!

Här har ni inspirationen till kvällens middag, en ljummen avokadosallad, hur gott ser det inte ut? längtar redan!

Kommentarer:

1 Lisa:

Så tråkigt :( är så ypperligt glad att jag äger bil!! haha fy för att cykla i denna kyla burrrrr

Svar: verkligen :((
Julia T

2 a:

Så tråkigt :( är så ypperligt glad att jag äger bil!! haha fy för att cykla i denna kyla burrrrr

Svar: verkligen :((
Julia T

3 ♡ Hanna Andersson ♡:

Mm ser riktigt gott ut!

Sv: Tack så mycket, ska verkligen försöka hålla mitt löfte nu :D

Svar: eller hur :D :D sv; det kommer du klara! kör hårt :))
Julia T

4 Sanna J Bizzozero:

Gud vad gott det ser ut!

Svar: eller hur ;D
Julia T

5 Karin:

Å vad tråkigt att du inte kom iväg! Du kanske kan ta in cykeln i trapphuset en stund och smörja så kanske du kan använda den en annan dag iaf!
Träningsvideor fungerar också, strongt att ge sig tusan på det iaf när det började dåligt. Inspirationen såg härligt god ut också :)

Svar: Ja verkligen tråkigt :( ja, jag tog ditt tips så idag fungerade låset :D tack för tipset! Ja, träningsdvdn var faktiskt helt okej! Blev svettig men inte urpumpad, så det var nog lagom för mig igår :)
Julia T

6 Tess:

Mums, vad gott det ser ut! :) Kram

Svar: Eller hur :D kramis!
Julia T

7 MATILDA:

så gott :D

Svar: ja :D
Julia T

8 MartinaOlsson:

hej! allt bra? :)

9 Emelie Andersson :

Sv: ja det tycker jag med! :)

10 :

guuud va gott de ser ut!:D

Svar: det var sjukt gott :D
Julia T

11 ANGELICA - Hälsosamt:

vad tråkigt att du inte kom iväg :( kylan förstör så myckeT!

Svar: ja verkligen :/ hoppas verkligen det kyler av snart!
Julia T

12 sussi:

Så gott det såg ut. Bättre lycka nästa gång med cykeln. Tråkigt när något sånt händer.

Svar: Ja verkligen :) idag hoppas jag det ska gå bättre!
Julia T

13 Jossan:

Vad gott det såg ut, bra inspiration!
Surt med cykeln, så var det ofta för mig när jag cyklade till mitt förra extrajobb på flygplatsen och då jag ofta började väldigt tidigt, det var många gånger jag stod och slet för att få upp låset. Tillslut insåg jag att jag var tvungen att ställa in cykeln de dagar jag skulle ha den tidigt :P
SV: Ja det är "jobbtestet", licenstestet jag måste klara för att få jobba som privatrådgivare. Fem års plugg i ett test typ ;) Tack!
Haha ja eller hur! De är riktigt bra :)

Förstår det! Kommer du komma hem emellanåt eller kommer du vara där hela tiden tills du är klar?

Svar: Ja verkligen mumsigt :) Ja, det är sjukt irriterande när det inte blir som man tänkt sig. Allt hade varit så smidigare med bil känner jag, fast på den kan ju också låset frysa iofs ;)
Sv; hoppas verkligen att du klarar testet! men det är jag övertygad om att du gör :D Jag tror att jag kommer vara kvar hela tiden, det blir ju bara sex månader så det känns onödigt att flyga hem när det är så "kort" tid. Dessutom finns det många som vill komma ner och hälsa på :) sen vill jag ju upptäcka europa när jag endå är i mittpunkten liksom!
Julia T

14 F R I D A - M A R I A:

Ser så himla gott ut!

Svar: eller hur (:
Julia T

Kommentera här: