Winning

Sådär, tentan krossad! Det var i alla fall så det kändes med tanke på omständigheterna och jag är grymt nöjd över min insats. Jag tror (hoppas hoppas) att det gick riktigt bra och efteråt åkte jag hem för att däcka i soffan, därför har jag inte skrivit något inlägg idag hithills. Jag måste varit helt slut efter alla anspänningar, vara sjuk, försöka plugga, sovit dåligt osv. Men efter några timmars sömn i soffan och ett gott mellanmål kände jag mig riktigt pigg igen!

Jag ska nog vänta någon dag till innan jag är tillbaka på gymmet, men det kommer, det kommer och jag är så ruskigt taggad! Tänk att jag har en heeeel månad nu att bara göra precis vad jag vill! Sitter just i detta nu och filar på fina tränings och kostmålsättningar för våren och fram till sommaren. ÄNTLIGEN, ska jag få tid till det jag verkligen brinner för!

Mot positivare tider mina vänner, nu kör vi!
Här kommer måndagsinspon som jag klippt ihop från pinterest (min favoritsida)...

 

Kommentarer:

1 ANGELICA - Hälsosamt:

skönt att du tror tentan gick bra :D

Svar: Ja verkligen en lättnad :)
Julia T

2 Sofia:

Härligt. Tentan gick säkert jättebra. :) Skönt med massa fritid nu. Passa på att kurera dig ordentligt så kan du köra fullt ut sen. :)

Svar: Ja, den kändes över förväntan! :) Ska bli riktigt skönt faktiskt! Vaknade upp nu och känner att jag verkligen är på bättringsvägen :)
Julia T

3 hanne:

Va skönt att höra! bra jobbat trots du va sjuk :p

Svar: ja verkligen :D
Julia T

4 jannice lindell:

Vilken fin blogg med mat o träning du har!=)

Svar: Åh, tack så jättemycket :D
Julia T

5 Amanda [SPONTAN]:

Härligt att vara klar med tentan! :)

Svar: Ja det var det verkligen :D
Julia T

6 Karin:

Vad skönt att det är över! Du måste vara totalt utmattad så hoppas verkligen det gick vägen. Vila nu upp dig innan det är dags att komma tillbaka med full kraft :)

Tack! Det kändes bra på intervjuen. Nu håller jag tummarna att det går bra :)

Svar: Ja, det är det verkligen :) jag nu har jag massa tid till det :) åh tack fina du!!
Julia T

7 hanna:

ja visst är det snyggt? :D
har du haft en bra måndag?

Svar: Verkligen :P
Julia T

8 linah:

såå bra inspo:D

Svar: åh tack fina du :D
Julia T

Kommentera här: