Äntligen ska jag till gymmet

Ikväll ska jag få testa på gymmet fitness first och jag kunde inte vara mer taggad. Jag och en tjej i min korridor ska iväg för att köra igenom gymmet och gå på ett pass TRX curcuit. Kunde inte vara mer taggad för jag längtar ofantliget mycket efter att få gymma! Igår tog jag en löprunda på 6km och det var så skönt men jag längtar efter mina fria vikter!

Men först ska jag och några andra iväg till Palmengarten, en konstgjord regnskog med massa fina blommor, fjärilar och tydligen små apor och liknande. Där ska vi också äta lite lunch och jag tror det kommer bli väldigt trevligt!

Så taggad på gym ikväll så jag spricker!!

Min goa frukost! Kvarg, havregryn, valnötter och ekologiskt sockerfri mango&äppelmos! mums!

Kommentarer:

1 Julia:

Kul :)

Svar: verkligen :)
Take the time

2 Julia:

Hur gick det?? :-D :-D

SV:AHAHAHA ååh vad jag känner igen mig i det där, det säger bara poff så har man shaken över hela kroppen. Jag har till och med tippat en påse protein över hela mig HAHAHAHA och på golvet, var glibbig länge HAHAHA

Hmm, tja, det är juh som både och det där, vad kostar en dag? eller finns det?

Tack vännen för de peppande orden! BTW på tal om roliga saker så har jag skickat proteinet till adressen jag fick av dig nu! :-D

Jo, det kan jag verkligen förstå hmm, tja, jag är dålig på gång skor :-(

OOOH, fräsigt, hade varit sjukt kul att höra dig prata moahha!!! ;-D
Säger bara desamma, som sagt, vilken löparstig :-] Roligt att få allting live och direkt mkt mer bilder och härligheter på insta! :-D
KRamar!

Svar: DET GICK SÅÅÅ BRA!! vilket gym, vilka fria vikter, pool, bastu, jaccuzzi och asroligta pass! kunde inte motstå att köpa kort där ;) så nu är jag en fitnessfirst!
va kul att du tycker det! jag tänkte det samma :D kanske borde ge lite reklam för den på bloggen vi får la seee hur jag gör =) är ju lite privat av mig! haha
kramis!
Take the time

3 Julia:

Hur gick det?? :-D :-D

SV:AHAHAHA ååh vad jag känner igen mig i det där, det säger bara poff så har man shaken över hela kroppen. Jag har till och med tippat en påse protein över hela mig HAHAHAHA och på golvet, var glibbig länge HAHAHA

Hmm, tja, det är juh som både och det där, vad kostar en dag? eller finns det?

Tack vännen för de peppande orden! BTW på tal om roliga saker så har jag skickat proteinet till adressen jag fick av dig nu! :-D

Jo, det kan jag verkligen förstå hmm, tja, jag är dålig på gång skor :-(

OOOH, fräsigt, hade varit sjukt kul att höra dig prata moahha!!! ;-D
Säger bara desamma, som sagt, vilken löparstig :-] Roligt att få allting live och direkt mkt mer bilder och härligheter på insta! :-D
KRamar!

Svar: DET GICK SÅÅÅ BRA!! vilket gym, vilka fria vikter, pool, bastu, jaccuzzi och asroligta pass! kunde inte motstå att köpa kort där ;) så nu är jag en fitnessfirst!
va kul att du tycker det! jag tänkte det samma :D kanske borde ge lite reklam för den på bloggen vi får la seee hur jag gör =) är ju lite privat av mig! haha
kramis!
Take the time

4 Julia:

SV:HAHAHA, jag sov som en sten var uppe klarvaken 5 i morse :-O Blev som jag önskade, en bra natts sömn! ;-D

Du är alltid så go! Jag hoppas du har rätt, ibland känns allting hopplöst :-(

Svar: Haha du är så roligt! va skönt att du kunde sova :)
brukar tänka att när saker är som mest hopplöst kan det inte bli värre och det finns bara en väg - frammåt!
Take the time

5 Marja - Baka Sockerfritt:

Vad härligt det låter! Hoppas det gick bra :)

Svar: Superhärligt :) var så skönt!
Take the time

6 Sofia:

Härligt. Hoppas du fick till ett skönt pass. :)

Svar: Ja det fick jag mig verkligen :D superduper!
Take the time

7 ANGELICA - Hälsosamt:

Vad härligt att äntligen få gymma :D

Svar: ja det var sååå skönt! :)
Take the time

8 Mamma:

Härligt vi är avundsjuka att du har vår

Svar: det förstår jag ;)
Take the time

Kommentera här: