Långintervaller längs Main!

Igår var en fantastiskt trevlig dag och kväll här i frankfurt som bjöd på alla möjliga knasigheter tillsammans med de andra utbytesstudenterna. Vi var med i ett Rally över hela stan och efteråt åt vi på restaurang och gick vidare till en bar och drack lite vin. Det var otroligt trevligt och jag hade en fantastiskt dag!

Idag när jag vaknade kände jag för första gången här nere det där enorma suget efter träning. Så jag snörade på mig mina löparskor och körde igång ett intervallpass med start utanför min lägenhet och sprang nästan hela vägen in till Frankfurt stad! Det hela landade på 6,5km med långdistans intervaller på 5minuter per intervall och 2minuter powerwalk emellan :) det var jättejobbigt och härligt på samma gång!

En bild jag försökte ta på mig själv när jag sprang, fort gick det!

Kommentarer:

1 Angus:

Hej va det går!

Svar: Ja!!
Take the time

2 Jeesian:

Bra jobbat :D wohooo!!

Svar: tack =)
Take the time

3 fight4fit:

Va roligt att det låter som om du trivs! Och härligt med lite träningssug också :)

Svar: Ja, jag trivs superbra :) så skönt!
Take the time

4 Therese:

Vad bra du verkar ha det och långintervaller är ju himla gött...iaf efteråt ;-)

Svar: Ja verkligen efteråt ;) men det var så skönt för vädret var ashärligt och det kändes lätt!
Take the time

5 Heléna:

Härligt! Bra jobbat :)

Svar: Tack så mycket :D
Take the time

6 Tommy:

kul att du tycker det är kul :)

Svar: ja trivs så bra :)
Take the time

7 Julia:

hihi, ååh så underbart, tack för att delar med dig av löparglädjen hihi.. saknar den :-(

Svar: Ja det kommer nog bli mycket löpning nu i vår känner jag på mig :D förstår det :/ kan du inte löpa alls?
Take the time

8 Sofia:

Grymt. Låter som ett jättehärligt pass. :)

Svar: Ja det var riktigt skönt :D
Take the time

Kommentera här: