Lyxtorsdag och 22 grader varmt i mars

Wow, den här dagen har verkligen varit lång och händelserik. Började med långfrukost och promenad innan en liten runda på stan med Ilja, en superhärlig tjej från holland. Sedan skola mellan 13-16.30 och därefter vidare till stan med mexikanaren Javier. Vi hittade en jättestor matvaruaffär, ÄNTLIGEN LAKTOSFRITT! Ni kan ju tänka er min lycka? Har hittills bara hittat några få saker som naturell yoghurt och mjölk, men där fanns det betydligt fler varianter. Därefter åkte jag vidare hem för att laga mat.

Jag var så hungrig till middagen idag eftersom jag inte lyckades få i min en vettig lunch. Därför slog jag till på stort och körde på en ljummen bulgursallad med bönor, makrill, oliver, avokado och mängder av grönsaker! Simpelt men ni kan tänka er vad smaklökarna dansade!

Mina planer för kvällen är att skypea med min pojkvän och kolla på lite serier. Det anordnas ett pub-crawl ikväll för oss studenter, men jag känner mig för sliten för det. Var ute på restaurang (som typ alla andra kvällar) och åt med fem andra härliga tjejer igår och det blev ganska sent. Plus att jag vill kunna komma iväg till gymmet imorgon bitti och har en utgång planerad i helgen. Tydligen ska det vara en stor utomhusfest på en fotbollsarena. Vi får se!

Kommentarer:

1 anniepiie:

ser riktigt gott ut! :D Kolla serier är inte helt fel! ;) Kram

Svar: nej verkligen inte :D kram!
Take the time

2 Nathalie Tegelstam:

- tack :)
Ja det förstår jag, det där ser också riktigt gott ut! kramar

Svar: Riktigt gott :) tack!
Take the time

3 MALIN:

ser himla gott ut! jättekul att se vad du äter om dagarna :)

Svar: åh, va roligt att du tycker det :) säg gärna till om det är något du undrar :)
Take the time

4 Heléna:

Det ser verkligen jättegott ut!!! :) Förstår din lycka för jag är också laktosintolerant. Alltid kul med lite större utbud :)

Svar: Rikigt gott :) ja, jag blev väldigt glad! äntligen annat än bara yoghurt :)
Take the time

5 Jossan:

Lyxigt med så varmt ute, här snöar det och det har kommit hur mycket som helst :P
Låter bra att vila lite och ladda batterierna för helgen istället.

Mysigt med en skypedejt med din pojkvän, kan bli jobbigt men ändå mysigt.
SV.Dagen blev jättebra! :)
Så tycker jag absolut att du ska tänka. Du är ju där bara ett tag och du ska äta det du vill äta :) Inte tänka så mycket helt enkelt :)

Haha ja jag har faktiskt hört det från något annat håll men jag älskar dom som sagt. Mina favoriter är banana nut muffin, kanelbulle, dubbel choklad... :)

jag kommer absolut att testa rpm passet igen, får se när bara :)
kram och trevlig helg!

Svar: Ja det har varit så otroligt varmt och skönt! Det äger att man inte behöver gå med tjock jacka och stora klumpiga skor så det känns faktiskt väldigt lyxigt :)
Ja, tacka vet jag skype! han kommer ner om cirka två veckor så jag längtar otroligt mycket efter det :) ska bli så härligt att få mysa när han kommer ner :)

Åh, jag kanske får ge dem en ny chans någongång :) men jag äter nog hellre vanligt godis någongång i bland istället hehe :)

Låter bra! Det är ju så roligt att testa på något nytt pass ibland :) jag hårtkör på bodyfit här i frankfurt! tycker det är bra upplägg på passen med fria vikter och stepbräda och två muskelgrupper typ varje session :)

Kram och hoppas du haft en bra helg!
Take the time

6 anna:

åh, så gott det såg ut :) och det med att det är mycket hapenings som student, det är ju omöjligt att hinna med allt, hah!

Svar: ja men så är det ju :) grymt kul!
Take the time

7 Jenny:

Ser nyttigt och gott ut :)

Svar: ja det var mums :)
Take the time

8 Vera:

Det såg jättegott ut!

Svar: Riktigt mums :)
Take the time

9 Nikaia:

det såg riktigt gott ut!!

Svar: riktigt mums ;D
Take the time

Kommentera här: