Veckans träning v.12

Även denna vecka måste jag medge att jag är nöjd om man tänker på hur mycket jag har haft att göra i skolan och allt runtomkring. Något som förvånar mig är dock hur lätt jag tar mig till gymmet här i Frankfurt? Hemma i sverige är det biten till gymmet med cykeln som är den värsta.. men här skuttat jag glatt iväg. Kanske är det läget på gymmet? kvalitéen på passen? ska nog difinitivt byta gym i Linköping till hösten. Ibland kan ju allt man behöver vara en förändring!

Jag snittar fortfarande väldigt högt med antal steg per dag, så vardagsmotionen gör också sin del mot ett bättre välbefinnande. Jag hoppas dock att denna vecka inte ska bjuda på lika många vilodagar och så ska jag försöka bota mitt sockermonster som jag har släppt lös.. haha

Måndag: 60min BBP extreme (ben, rumpa, mage)
Tisdag: 60min bodyfit
Onsdag: Vila
Torsdag: Vila + 40 powerwalk
Fredag: 60min Bodyfit extreme fokus ben/rumpa (massa sprintar)
Lördag: Vila + 40min powerwalk
Söndag: 3timmar skridskoåkning + 40minuter morgonpromenad

Kommentarer:

1 Emmy:

Bra med planering!!

sv;
Ååh vad kul att höra! Jag älskar verkligen också simning, det är en oslagbar känsla att simma... :D

Svar: Det där var iofs förra veckan ;)
Take the time

2 Emmy:

sv;
Hahahaha jaha oj förlåt! Ska sluta kolla bloggar på lektionstid för då läser jag inte alldeles hela inläggen. :')

Kul att du uppskattade bloggtipset förresten :D

Svar: haha :D guuuuud! jag menade inte på ett träligt sätt :D haha jag gör också samma sak ibland! var mest ett skämt ;)
Take the time

3 Nathalie Tegelstam:

Duktig du är :) kram

Svar: tack så jättemycket :D
Take the time

4 Emmy:

sv;
Jaa, det förstod jag HAHA förlåt än en gång om jag fick dig att känna dig lite elak nu!! (notera att jag ber om ursäkt för väldigt mycket, jag är sådan...) Det är okej för min del, jag brukar också förstå folk som råkar missa saker i mina inlägg :D Godnatt förövrigt!

Svar: hahah söta du!! jadå det är helt okej ;) godnatt!
Take the time

5 | BYSMJ | + all by me.:

låter härligt, älskar att röra på mig!

Svar: jag med :)
Take the time

6 Pauline:

härligt!

Svar: verkligen :)
Take the time

7 Nikaia:

ja jag med!

Svar: härligt :D
Take the time

Kommentera här: